На початку 2021 року Alpine оголосила про плани перетворитися на суто електричний бренд і запропонувати так званий «Гараж мрії», що складається з трьох автомобілів: невеликого хетчбека «для мене», кросовера «для нас» та спортивного автомобіля «для нас». Хоча електричний кросовер GT X-Over вже був помічений як тестовий мул, компанія показала новий хетчбек, який ми бачимо першим. Це не серійна версія, а скоріше концепт, що отримав назву A290_в (A290 «бета»).
Світову прем'єру заплановано на 9 травня напередодні виходу на ринок, який, як очікується, відбудеться приблизно 2025 року. Виробник стверджує, що назва відповідає номенклатурі бренду, і починається з літери «А», за якою йдуть три цифри. Перша відноситься до розміру автомобіля, а наступні дві відображають тип автомобіля: «90» використовуватиметься «багатоцільовими» автомобілями, такими як цей, а спортивні автомобілі матимуть індекс «100».
Що стосується використання «Beta» у цьому конкретному випадку, воно відноситься до бета-версії, що означає, що це ще не кінцевий продукт і використовується тільки на етапі тестування. Отже, грецька літера не застосовуватиметься для серійної моделі, яка називатиметься просто A290. Alpine не повідомляє жодних технічних характеристик електричного хот-хетчу, але ми сподіваємося дізнатися більше під час дебютного заходу, організованого у Великій Британії.
A290 Beta не буде першим концептом електричного хот-хетчу Renault Group, оскільки раніше був представлений Zoe E-Sport 2017 з його потужними 460 кінськими силами і R5 Turbo 3E 2022 з 375 к.с. Не чекайте, що маленький електромобіль Alpine буде таким самим екстремальним, оскільки в повідомленнях говориться, що він запозичить електродвигун у Megane E-Tech Electric. За умови, що це станеться, модель з нульовим рівнем викидів може мати приблизно 215 к.с. потужності та 300 Нм крутного моменту.
Материнська компанія Alpine, Renault, вже оголосила, що її відроджена модель «5», яка з'явиться в 2024 році, матиме багатоважільну задню підвіску. Обидва автомобілі засновані на платформі CMF-B EV, де до 70 відсотків деталей взяті з Clio на базі CMF-B. Акумулятор складатиметься з чотирьох великих модулів, розташованих в один шар, що на 15 кг менше, ніж у Zoe та його 12-модульним агрегатом.