Китайська компанія CATL, найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів, працює над новою платформою для авто, яка стане основою для електромобілів інших автовиробників. Відомо, що нове шасі вже почало тестування в реальних умовах у Китаї, обіцяючи запас ходу в 1000 км на одному заряді батареї.
За даними компанії, батареї нової платформи можуть поповнити запас ходу в 300 км лише за 5 хвилин при підключенні до швидкого зарядного пристрою. Під час тестувань також було досягнуто вражаючого середнього споживання у 10,5 кВт.год/100 км. Цікаво, що при температурі -7 градусів за Цельсієм запас ходу зменшився лише на 30%. Це означає, що електромобіль на морозі усе ще міг проїхати близько 700 км.
Ву Кай, головний науковий співробітник CATL, зазначив, що зимові випробування авто на новій платформі проводилися в Хейхе, а літні - у Турпані.
Нове шасі від CATL використовує технологію CTC (Cell to Chassis). Платформа об'єднує електродвигуни, акумуляторну батарею, системи високої та низької напруги, рульове керування та гальма, зменшуючи виробничі витрати та час розробки. У той же час це дає більше свободи автомобільним дизайнерам, будучи сумісним з різними типами кузова.
CATL не зацікавлена у розгортанні електромобілів під власним брендом, але планує поділитися технологією з іншими компаніями в рамках свого партнерства. Першим автовиробником, який використовуватиме нову архітектуру у серійній моделі, стане Hozon Auto з Китаю. Після угоди, підписаної в січні 2023 року, Hozon і CATL оголосили про розробку нового електромобіля, виробництво якого повинно розпочатись в третьому кварталі 2024 року.
Відомо, що прототип на новій платформі, який вразив вищезгаданими результатами, був невеликим седаном.