Hyundai Motor Group, що займається виробництвом автомобільних компонентів, розробила перший у світі мобільний дисплей для транспортних засобів, здатний висуватися і ховатись, згортаючись всередині передньої панелі. Таке незвичайне рішення може змінити правила гри у галузі та задати нові тренди серед автовиробників.
Форм-фактор дисплея, що згортається, ще ніхто раніше не додумався використовувати в автомобілях, хоча його взяли на озброєння виробники смартфонів і телевізорів. Розробка Hyundai Mobis - сміливе рішення від провідного південнокорейського виробника автозапчастин, який є шостим за величиною постачальником цих компонентів у світі. Екран, що згортається, по суті, складається з чотирьох дисплеїв з роздільною здатністю 2560x1440 пікселів. Він займає мало місця в автомобілі, розмір якого залежить від умов руху. Глибина екрану складає всього 12 см, тому його можна встановити (заховати) не лише на передній панелі, а й на стелі.
Коли автомобіль перебуває в русі, дисплей розгортається на одну третину, щоб відобразити мінімальну інформацію про стан основних систем автомобіля. При використанні навігації екран висувається на дві третини від свого розміру, а коли автомобіль знаходиться на парковці або заправці, екран можна висунути на повний розмір (30 дюймів) для ігор, перегляду відео та іншого контенту. За словами представників компанії, дисплей повністю ховається всередину панелі приладів, коли двигун вимкнений.
Hyundai Mobis має намір запропонувати свою розробку брендам преміальних автомобілів у Північній Америці та Європі, вона вже викликала інтерес із боку деяких світових виробників. Апаратне та програмне забезпечення для автомобілів дуже швидко перетворилося на окремий великий ринок, на якому активно суперничають між собою не лише автовиробники, а й технологічні компанії. Очікується, що складні екрани, що згортаються, внесуть певні зміни в дизайн інтер'єрів автомобілів, оскільки дозволяють скоротити простір і забезпечують велику гнучкість.