З 7 липня 2024 року в ЄС набирає чинності новий закон, спрямований на зміцнення кібербезпеки автомобілів, які вже перебувають на ринку, щоб ускладнити хакерам доступ до систем транспортних засобів. Якщо виробники або постачальники не зможуть довести, що при розробці автомобілів вже використовувалася сертифікована система управління захистом від таких атак, то перед ними постане дилема.
Вони повинні або оновити автомобіль до останніх стандартів кібербезпеки або зняти модель з виробництва. Зважаючи на те, що вартість таких інвестицій може бути надзвичайно висока, VW вже виключив зі свого асортименту моделі up! та T6.1. Porsche також змушений був вжити жорстких заходів і виключити зі своєї лінійки 718 Boxster, 718 Cayman та Macan із традиційним двигуном внутрішнього згоряння, повідомляє Tagesschau.
Зміни почали відбуватись трохи раніше за встановлений термін. На сайті Porsche моделі 718 все ще є в конфігураторі, але з позначкою «Продано». Терміни складання та доставки автомобіля на замовлення можуть бути надто довгими. Однак нові автомобілі, як і раніше, можуть бути доступні у дилерів, і моделі продовжуватимуть вироблятися для експортних ринків.
Що стосується наступників, перехід на електрику може статися швидше, ніж це очікувалось деяким фанатам Porsche. Вже 2017 року Porsche продемонструвала концепт повністю електричного Cayman, який мав стати відправною точкою для розробки електромобіля. Останнім часом також почастішали випадки тестування нових моделей Porsche, які помітно менші за поточний 911 і рухаються безшумно.
Якщо зібрати всі факти докупи і додати до рівняння новий електричний Macan, який був електрифікований приблизно через десять років після виходу оригінальної моделі, можна припустити, що прем'єра Boxster та Cayman у версії EV може відбутися вже у 2025 році. На ринок спортивні «брати» могли б вийти як моделі 2026, рівно через десять років після запуску покоління 982.