Компанія Porsche «засвітила» дизайн нового Cayenne

Компанія Porsche «засвітила» дизайн нового Cayenne

03 липня 2025
1

Porsche активно готується до дебюту електричної версії Cayenne, яка має стати флагманом серед SUV-моделей бренду нового покоління. Очікується, що ця модель буде представлена наприкінці 2025 року, ймовірно на автосалоні в Лос-Анджелесі, і позначить перехід Porsche у нову еру повністю електричних позашляховиків. Паралельно з цим, компанія продовжить виробництво гібридних і бензинових модифікацій Cayenne, адаптуючи свою продуктову стратегію до особливостей глобальних ринків та побажань клієнтів.

Шпигунські фото, зроблені під час дорожніх випробувань, свідчать про істотну зміну зовнішності нового Cayenne EV. Автомобіль майже повністю позбувся традиційної решітки радіатора, замінивши її гладкою передньою панеллю з інтегрованими повітряними каналами по краях. Помітні також нові елементи дизайну, зокрема змінений силует із переосмисленою задньою частиною кузова, новими задніми стійками та третім вікном, яке отримало фіксовану скляну форму. Фари тепер виконані повністю на світлодіодах, а задній бампер прикрашають декоративні вставки, які ще нещодавно були приховані пластиковими заглушками.

Особливу увагу Porsche приділила аеродинаміці. Тестові зразки мають активні решітки, оптимізовані контури кузова та легкосплавні 20-дюймові диски. Випробування на британській трасі Шелслі-Уолш підтвердили динамічний потенціал моделі: електричний Cayenne проїхав підйом швидше за більшість конкурентів, показавши результат у 31,28 секунди.

Не менш значущі зміни торкнулися салону. Cayenne EV отримає одразу чотири дисплеї, зокрема новий екран у нижній частині центральної консолі поблизу трансмісійного тунелю, що надає інтер'єру більш легкої та сучасної форми. Загальна концепція інтер'єру істотно відрізняється від нинішніх Cayenne з ДВЗ. Очікується, що саме електроверсія стане першою у новій лінійці, а оновлені бензинові версії дебютують уже після її презентації.

За попередніми даними, новинка отримає повністю електричну силову установку з максимальною потужністю до 1000 к.с. і запасом ходу, що може досягати 1000 км. Автомобіль буде побудовано на одній з нових електричних архітектур Porsche, що дозволить запропонувати й повноприводні версії, і версії з заднім приводом, залежно від конфігурації. 

Джерело: Motor.es

Обговорення новини

Igor Uspeniev  

Кнопок менше ніж в Macan EV. Сумно.

+1-2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація