Компанія Tata Motors лідирує на індійському ринку електробусів

Компанія Tata Motors лідирує на індійському ринку електробусів

27 лютого 2025
0

За підсумками 2024 року індійський ринок автобусів продемонстрував зростання, особливо в сегменті електробусів, де було зареєстровано 3616 одиниць. З них 3568 машин належать до категорії важких транспортних засобів (HPV - повна маса понад 5 тонн), а решта 44 одиниці - до середніх (MPV - від 3,5 до 5 тонн). Лідером у виробництві електробусів стала компанія Tata Motors, яка забезпечила 40% ринку, випустивши 1431 одиницю. На другому місці закріпилася Olectra Greentech із 630 електробусами (17,7%), а третю позицію посіла JBM Auto, поставивши 556 одиниць (15,6%).

Загалом за 2024 рік в Індії було зареєстровано 58 936 автобусів, з яких понад 10 тисяч - це шкільні транспортні засоби. Якщо виключити цю категорію, найбільшу частку ринку займає Ashok Leyland із показником 18 215 одиниць, що становить 37,8%. Друге місце посіла Tata Motors, реалізувавши 15 077 автобусів (31,3%), а третю позицію утримує VE Commercial Vehicles - 8397 одиниць (17,4%). SML Isuzu і Daimler India розташувалися на четвертій і п'ятій сходинках із результатами 1602 та 1377 автобусів, що відповідає 3,3% і 2,9% відповідно.

Попри активний розвиток електротранспорту, дизельні автобуси залишаються популярними. У категорії важких транспортних засобів (HPV) їх зареєстровано 23 838 одиниць. У середньому класі (MPV) кількість дизельних автобусів досягла 17 354 одиниць, що становить значну частину ринку. У цьому ж сегменті на стисненому природному газі (CNG) працює 2375 автобусів, що складає 12% від загальної кількості 19 773 одиниць у цій категорії.

Таким чином, індійський автобусний ринок демонструє поступове зростання електрифікації, однак традиційні дизельні моделі залишаються домінуючими, особливо у важкому класі.

Джерело: Авто Центр
Фото: Sustainable Bus

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація