Китайська компанія BYD повідомила про ажіотажний попит на розкішний мінівен Denza D9, розроблений спільно з Mercedes-Benz. За майже два місяці з початку продажу було зібрано понад 30 тисяч заявок, отже новинка замахнулася на статус бестселера сегмента. Високі ціни та відкладений старт продажів клієнтів не збентежили.
Мінівен Denza D9 дебютував на початку травня. Спочатку марку Denza планували розвивати спільними зусиллями Daimler AG та BYD, проте зараз частка Mercedes-Benz скоротилася з 50 до 10 відсотків. Проте без дизайнерських та інженерних рішень від іменитого партнера не обійшлося.
Denza D9 - мінівен довжиною 5,25 метра з пружинною підвіскою, стійками McPherson спереду і багатоважелем ззаду. Доступні дві версії - гібрид, що заряджається, на основі 1,5-літрової «турбочетвірки» і електромобіль. Обидві пропонуються з переднім чи повним приводом. Запас ходу - до 620 кілометрів за циклом CLTC.
У всіх однооб'ємників семимісний салон із роздільними кріслами другого ряду. Топ-версії за 460 тисяч юанів ($64 400) обладнані мультиконтурними сидіннями з вентиляцією, масажем та отоманками, адаптивною підвіскою, величезним панорамним дахом, двошаровим склом, індивідуальними планшетами для пасажирів та дорогими оздоблювальними матеріалами.
У Китаї мінівени користується популярністю, а бестселери сегменту щомісяця знаходять по 15-18 тисяч покупців. За підсумками двох місяців висновки робити рано, але Denza D9 може замахнутися на статус бестселера серед розкішних однооб'ємників. Конкуренція серйозна: на підході ціла плеяда аналогічних моделей від General Motors, Geely та Hongqi.