Компанія Hyundai презентувала кросовер Kona нового покоління

Компанія Hyundai презентувала кросовер Kona нового покоління

23 грудня 2022
8

Опубліковано перші офіційні фото Hyundai Kona другого покоління. Компактний кросовер дебютував у гібридній, плаг-ін гібридній та електричній версіях. Подробиці авто розкрили на офіційному сайті Hyundai.

Новий Hyundai Kona 2023 змінився зовні і став ще виразнішим на вигляд. Його футуристичний дизайн виконаний як мінівен Hyundai Staria. Діодні фари та ліхтарі з'єднані тоненькою смугою.

Гібридні й електричні варіанти відрізняються дизайном передньої частини, а ще з'явився спортивний варіант N Line з обважуванням і збільшеним спойлером на даху.

Кросовер Hyundai Kona підріс і відчутно більший за попередника. Він досягає 4 355 мм завдовжки і 1 825 мм завширшки при колісній базі 2 660 мм.

Збільшені розміри зробили автомобіль просторішим усередині. У салоні на передній панелі встановлені два 12,3-дюймові дисплеї - віртуальна панель приладів і тачскрін мультимедіа.

Силові установки знайомі за попередником і спорідненим Kia Niro 2022. Гібрид оснащений 1,6-літровою бензиновою четвіркою та електромотором загальною потужністю 141 к.с., а в плаг-ін гібриді вони розвивають вже 180 к.с. Електромобіль Hyundai Kona зберіг 204-сильний двигун і батарею на 64 кВт.год, а його запас ходу - 407 км.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
max_cn  

За розмірами це буде вже майже Спортейдж. Тільки на 2см менше по колісній базі і на 15см менше по загальній довжині. Скоріше за все це помітно збільшить багажник, думаю, літрів 50 точно додасться.
В наших краях компактні автомобілі люди не дуже люблять, тож у нового буде більше шансів знайти свого покупця.

В той же час, сподіваюся, що більші розміри не погіршать керованість, бо зараз у Кони вона дуже гарна і саме завдяки їй я готовий не помічати жорсткий пластик в салоні і не дуже великий багажник у моделі 2021 року.

Ну і, підозрюю, що динамічні характеристики автомобіля, також, не погіршать. Бо це друга фішка цієї моделі. Покажіть мені ще щось з салону за ціною до $30000, що їде 7-7.5с до сотні і при тому має хоча б стільки ж обладнання.

Третій плюс Кони в можливості мати повний привід за доплату $1700. І він дійсно непогано справляється не бездоріжжі. Коротка база і довжина дають гарну геометричну прохідність, а 4WD від Hyundai впевнено знімає Кону з 3х роликів, тобто у випадку діагонального виважування вона почуває себе куди впевненіше ніж Rav4, CX-30 чи СХ-5. Що вже говорити про прохідність Mokka, 2008, Yaris Cross, CH-R і інших однокласників Кони, які бувають тільки з переднім приводом. Звісно є ще кілька конкурентів в цьому класі з повним приводом. Аналогічний за оснащенням Karoq буде помітно дорожчим, Duster з повним приводом у нас тільки на механіці. Є ще Vitara та SX4, та по керованості і динамічності вони і поруч не Кона...

Коли оновлена Кона доїде до нас, моїй буде вже 2-2.5 роки. Думаю, вона має всі шанси стати моїм наступним автомобілем десь так у 2024-25рр.

+3-2ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

max_cn, машина норм, хоча до попередньої були і свої питання. Але з цим поколінням питання буде в ціні, я не впевнений, що це авто буде в діапазоні 20-30. При його техніці та обладнанням, воно з легкістю може перейти в діапазон 30+ за нормальну комплектацію, а це вже буде інша справа. Але загалом виглядає прикольно

+1-1ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

3xcool, звісно, що ціна буде багато вирішувати.
Маючи гараж, я би з радістю взяв плагін-гібрид, щоб мати можливість по місту проїжджати 50-70км в день чисто на електриці, але ціна в такому випадку не має перевищити $40к, бо більше для мене то перебор. Проте, якщо динаміка до сотні впаде на пару секунд (зараз продається брат Кіа Niro з десь 10с до 100км/год), то, на мій погляд, це вже буде не такий цікавий варіант. Та і гібридні Кони можуть до нас не доїхати, як було з попереднім поколінням.
Якщо ж ~200к.с. бензинова буде коштувати +- як попереднє покоління, то я зрадістю на нього перейду десь через рік, хоча цілком можливо, що у конкурентів з'являться не гірші альтернативи.
Мені дуже зайшов концепт швидкого і добре керованого автомобіля не дуже великих розмірів з повним приводом. Планую моніторити цей ринок аж до моменту, коли буду готовий продавати свою Кону.

-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
builder  

Привлекательное авто - все в ногу со временем: или электро, или плагин-гибрид.

ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

builder, якщо ви до цього не їздили на 198к.с. бензиновій, що зараз в продажу, то раджу хоча б спробувати - будете приємно здивовані . Хоча з точки зору "в ногу з часом", сам сподіваюся, що плагін-гібрид у нас буде продаватися і буде не з кінським цінником.

ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

Так вийшло, що в моїх коментарях була помилка, коли я робив припущення про Plugin Hybrid.
Судячи з оглядів від тих, хто зараз в Кореї може знімати нову Кону, їх все ж таки буде 3 види:
1.6Т 198к.с. або 2.0 атмосферний десь на 150к.с. бензинова
140к.с гібридна
Приблизно така ж, як поточна електрична.

Про PHEV прочитав перейшовши за посиланням, яке вказане як першоджерело для новини тут на infocar. Там було про Niro і виглядало, що у Кони буде так само. Більше ні де не знайшов цьому підтвердження.
Тож, мені цікавою може бути тільки 1.6Т бензинова, бо вона єдина буде схожа за динамікою, а при цьому помітно більшою, особливо в багажнику (+30%), а ціна найбагатшої комплектації в Кореї близько $24000. У нас очікую ціну такої комплектації десь в $30000. Чекаю, як буде насправді, та якщо вона дійсно не особливо буде відрізнятися від поточної, то варіант може стати для нашого ринку більше цікавим у порівняні з минулим поколінням, яке купували переважно ті, кому розмір був не важливий, а от емоцій від ~7.5с до сотні хотілося.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація