Продажі електромобілів і гібридів Hyundai, KIA та Genesis у Сполучених Штатах залишаються високими, і завдяки багатомільярдним інвестиціям і новим моделям поступово збільшуються.
Зазначається, що Hyundai Motor Group зі своїми трьома брендами завоював титул другого за величиною продавця електромобілів у Сполучених Штатах, поступаючись лише Tesla, яка продовжує домінувати з часткою ринку у 50%.
Корейські бренди захопили близько 10% частки ринку, випередивши Ford на 7,4% і General Motors на 6,3%. Це досягнення є особливо помітним, враховуючи, що електромобілі Hyundai наразі не мають права на федеральний податковий кредит на електромобілі в розмірі 7500 доларів, хоча це перешкода, яку вони спритно обійшли через лазівку лізингу.
Щоб компенсувати відсутність місцевого виробництва та стимулів, Hyundai та KIA передають кредит у розмірі 7500 доларів кожному, хто вирішить орендувати один із їхніх електромобілів, а не купувати його.
Інвестиції допоможуть південнокорейському конгломерату підвищити долю ринку. Будівництво нового заводу Metaplant потужністю 300 000 машин у Джорджії просувається, його буде запущено в експлуатацію у жовтні.
Окрім того, KIA нещодавно почала виробництво електричного кросовера EV9 на своєму оновленому заводі в Джорджії, а поставки цих автомобілів місцевого виробництва почнуться в жовтні. Оскільки вони виробляються в США, вони матимуть право на повний податковий кредит у розмірі 7500 доларів. Більше того, наступного року спільне підприємство з SK On відкриє свої двері в Джорджії та постачатиме батареї для електромобілів, виготовлених на існуючому заводі Hyundai у Монтгомері, штат Алабама.