Китайський концерн SAIC планує вийти на австралійський ринок преміальних електромобілів під новим брендом IM (Intelligence in Motion), який буде представлений через MG Motor Australia. Першими моделями стануть седан IM5 та кросовер IM6, які вже продаються в Китаї під назвами IM L6 і IM LS6 відповідно.
Бренд IM Motors, створений у 2020 році спільними зусиллями SAIC, Alibaba і Zhangjiang Hi-Tech, позиціонується як технологічний преміум-сегмент. Першим автомобілем марки став седан IM L7 у 2022 році, за яким з'явилися кросовери IM LS7 і IM LS6, а у 2024 році - ще один седан IM L6.
Австралійські моделі будуть представлені у праворульному виконанні, зберігаючи фірмовий стиль, потужні силові установки та сучасні технології. У Китаї IM Motors пропонує електромобілі з архітектурами 400 В, 800 В і 900 В та акумуляторами ємністю 75, 83 і 100 кВт-год. Початкові версії із заднім приводом видають 294 к.с. (216 кВт) і 450 Нм, а флагманські - до 787 к.с. (579 кВт) і 800 Нм. Завдяки цьому седан IM5 прискорюється до 100 км/год за 2,7 секунди, а IM6 - за 3,5 секунди, що робить їх серед найдинамічніших електромобілів у класі.
Серед головних конкурентів IM5 - Tesla Model 3 і BMW i4, при цьому новинка довша та ширша за обидві моделі, що забезпечує більше простору в салоні.
Дизайн інтер'єру IM5 та IM6 виконаний у мінімалістичному високотехнологічному стилі. Основний елемент - панорамний цифровий дисплей, що об'єднує приладову панель і мультимедійну систему. Додатково передбачений окремий екран для клімат-контролю. Також у салоні є два бездротових зарядних пристрої для смартфонів, підстаканники та інноваційні аксесуари, зокрема складний стіл і розширений зарядний майданчик, який дозволяє розміщувати не лише гаджети, а й лампи для читання.
Вихід бренду IM Motors в Австралію - це амбіційний крок SAIC у розширенні присутності на глобальному ринку преміальних електромобілів.