З різницею у два дні два південнокорейські виробники техніки Daedong та TYM здійснили відвантаження сільськогосподарських тракторів для України.
Січневий транспортний транш обох брендів можна вважати на часі: попри те, що техніка буде йти до нас довго, взяти участь у весняно-польових роботах вона встигне.
Про обидва заходи, що практично збіглися в часі, йдеться в соцмережах посольства України у Південній Кореї.
Спочатку про свій вклад у підтримку українського аграрного сектора заявили на заводі Daedong Corporation. Для України цей бренд новий, але перспективний, оскільки його трактори КІОТІ вже частково відомі.
Там у спільному проєкті з освітньо-дослідницьким університетом Korea Advanced Institute of Science & Technology заявили про передачу в подарунок для українських професійних навчальних закладів сільськогосподарського спрямування шести тракторів КІОТІ.
Трактори сільськогосподарського призначення даруються з нагоди виходу згаданого виробника на український ринок. Вони прийдуть до України разом з іншою відвантаженою технікою й мають допомогти студентам краще опанувати навички експлуатації, технічного обслуговування і ремонту сучасних тракторів.
А завод TYM в рамках гуманітарної допомоги відправив в Україну 20 тракторів. Вони вже з заводу укомплектовані навісним обладнання. Щоправда, яким саме не повідомляється.
Щодо самих тракторів, то найімовірніше це TYM 5025c, що за українською класифікацією має тяговий клас 0,9. Машина має 50-сильний дизельний двигун з реверсивною механічною синхронізованою трансмісією. Тут повний привід з блокування диференціала.
Ця серія тракторів вважається економічно виваженою для як для аграрного сектора, так і для комунальної сфери. Середня витрата солярки по паспорту тут в межах 3,3 л/год. Однак цей показник не слід вважати сталою величиною, оскільки все залежить від виду робіт та операційного навантаження.
Логістика транспортування техніки в Україну передбачає комбінацію морського шляху до одного з портів Польщі чи Німеччини і вже відтіля наземним транспортом - автомобільними траками чи залізничними платформами.
Дорога займе щонайменше 60 днів, так що десь в середині березня трактори вже будуть доставлені до якогось транспортного хабу на українській території. Якраз на цей час за сприятливих агротехнічних умов припадає початок активної фази весняно-польових робіт.