Світова прем'єра електрокросу Lexus RZ відбулася ще навесні минулого року, хоча на домашній ринок він вийшов лише в березні 2023-го. Модель побудована на платформі e-TNGA, і, по суті, являє собою розкішну версію паркетника Toyota bZ4X, у якого, в свою чергу, є аналог від Subaru - Solterra. Lexus RZ дебютував у повнопривідній модифікації 450e, тоді як непреміальні родичі отримали ще й одномоторні передньопривідні варіанти. Тепер же простіше виконання з'явилося і у Лексуса - щоправда, поки що тільки в Японії.
Нову версію назвали Lexus RZ 300e, на передній осі такого кросовера встановлено електродвигун потужністю 204 к.с. У повнопривідного Lexus RZ 450e спереду такий самий двигун, ззаду - потужністю 109 к.с., сукупна віддача - 313 к.с. Батарея одна на всіх - ємністю 71,4 кВт.год. При цьому RZ 300e приблизно на сотню кг легший, тож його паспортна далекобійність становить 599 км проти 494 км у RZ 450e (за циклом WLTC). Також оголошено, що передньопривідному паркетнику переналаштували підвіску.
У плані дизайну версії RZ 300e і RZ 450e між собою нічим не відрізняються. Та й обидві модифікації запропоновані японцям у єдиній комплектації Version L, різниця лише в колесах - передньопривідний електрокрос за замовчуванням має 18-дюймові, тоді як повнопривідному дістались 20-дюймові. У списку стандартного обладнання також значаться світлодіодна оптика, мультимедіасистема і комплекс Lexus Safety System+ (адаптивний «круїз», системи автогальмування, утримання в смузі, моніторингу «сліпих» зон тощо). Серед опцій - електрохромний панорамний дах (його можна затемнити, натиснувши кнопку) і преміальна аудіосистема.
Передньопривідний Lexus RZ 300e коштує 8,2 млн єн, що еквівалентно приблизно 56 тисячам доларів. Повнопривідний Lexus RZ 450e обійдеться у 8,8 млн єн (близько 60 тисяч доларів). Пізніше одномоторний електрокросовер напевно з'явиться і на інших ринках. А ще Лексус оголосив про розширення географії продажів моделі - список поповнять щонайменше 9 країн (включно з країнами Центральної та Південної Америки).