Кросовер Skoda Karoq отримав новий двигун і став дешевшим

Кросовер Skoda Karoq отримав новий двигун і став дешевшим

11 вересня 2023
3

Компанія Skoda почала продавати в Європі компактний кросовер Skoda Karoq у новій спортивній комплектації Sportline. Вона оснащується 2,0-літровим дизельним двигуном TDI потужністю 115 к.с.

Sportline - це нова топова комплектація кросовера Skoda Karoq. Вона отримала велику кількість стандартного обладнання та простіший дизельний мотор. Завдяки такому двигуну Karoq Sportline коштує дешевше, ніж раніше.

Зокрема, у Karoq Sportline в стандартному обладнанні є кілька подушок безпеки, світлодіодні денні ходові вогні, світлодіодні задні ліхтарі, зовнішні дзеркала заднього виду з електричним регулюванням, складанням і підігрівом, автоматичне освітлення і датчик дощу, екстрене гальмування в місті, система попередження про виїзд зі смуги руху, адаптивний круїз-контроль та обмежувач швидкості, цифрова панель приладів Skoda Virtual Cockpit.

Крім того, є спортивні передні сидіння, автоматичний кондиціонер, інформаційно-розважальна система Bolero з сенсорним екраном, багатофункціональне кермо спортивного дизайну, обтягнуте шкірою і регульоване по висоті і глибині, педалі з нержавіючої сталі, тканинна оббивка, рейлінги на даху, 18-дюймові легкосплавні диски, екстер'єр-пакет Sportline та багато іншого.

Під капотом знаходиться чотирициліндровий 2,0-літровий дизельний двигун TDI потужністю 115 к.с. і 300 Нм крутного моменту, який працює разом із шестиступінчастою механічною коробкою передач. Привід - передній. Розгін до 100 км/год займає 7 секунд за максимальної швидкості 193 км/год. Skoda стверджує, що з таким мотором у Karoq середня витрата палива становить 4,8 літрів на 100 км шляху. Рівень викидів СО2 - 125 г/км.

Skoda Karoq Sportline з 2,0-літровим дизелем TDI потужністю 115 к.с. коштує 39 000 євро. Версія з 2,0-літровим дизельним мотором TDI потужністю 150 к.с, з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач і з повним приводом коштує 46 905 євро.

Джерело: Today.ua

Обговорення новини

Whiteheaven 70  

"Під капотом знаходиться чотирициліндровий 2,0-літровий дизельний двигун TDI потужністю 115 к.с. і 300 Нм крутного моменту ... ".
Судячи по цьому,це ДВС - VW DSUD , ЖОДНОГО фото якого немає у ВСЬОМУ Інтернеті !!! Не кажучі вже за тезнічні характеристики !!!
Як нема й фото й характеристик і другого ДВС : VW DSTB !!! Мова про який йде тут :
"Версія з 2,0-літровим дизельним мотором TDI потужністю 150 к.с, з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач і з повним приводом ... ".

+1ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

У статті є кілька проблем.
Ціни і комплектації вказані для європейського ринку, що мало інформативно для нас. У нас 150сильний повнопривідний карок коштує ~$37000, що значно дешевше навіть ціни, яка вказана для простішого 115 сильного дизеля. Правда наша топова комплектація style не має цілого ряду опцій, що перераховані в статті, але навіть з ними у нас ціна буде значно нижчою за €46905.

115 сильный дизель у нас поки не продається - принаймні в конфігураторі і прайсах його немає.

Не може 115сильний дизель їхати 7с до 100км/год, так як 150сильний їде ~8.7с! Скоріше за все у нього буде секунд 11.

Я розглядав повнопривідний карок до покупки собі, але з необхідними мені опціями він перевалює за $40000 і це за моїм бюджетом. В результаті знайшов помітно дешевшу альтернативу

+1ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

max_cn, ще мене неприємно вразила повна незацікавленість менеджера клієнтом який хоче більше, ніж те що вже є в салоні. Мабуть у них повно клієнтів, яких влаштовують їх напівпорожні базові комплектації :-/.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація