Китайський BYD потрапив до десятки найбільш продаваних іномарок в Японії

Китайський BYD потрапив до десятки найбільш продаваних іномарок в Японії

07 червня 2025
0

Китайський автовиробник BYD, один з найбільших у світі виробників електромобілів, вперше увійшов до десятки найуспішніших імпортних брендів на автомобільному ринку Японії. За офіційними даними, у травні 2025 року компанія реалізувала в цій країні 416 нових електромобілів, що дозволило їй випередити таких відомих виробників, як французький Peugeot (382 проданих авто) і британський Land Rover (401 авто). Разом із тим BYD поки що поступається Jeep, який у той самий період продав 595 машин. Лідерами серед імпортних брендів залишаються німецькі Mercedes-Benz (4089 авто), BMW (2619) та Volkswagen (2462), хоча всі вони насамперед покладаються на продаж моделей із двигунами внутрішнього згоряння.

Найпопулярнішою моделлю серед японських покупців став кросовер BYD Sealion 7, який лише за травень знайшов 240 власників. Як зазначено в офіційному пресрелізі японського представництва BYD, переважна більшість клієнтів - а саме 79% - обрали базову версію з заднім приводом, вартістю 4,95 мільйона єн, що еквівалентно приблизно 34 тисячам доларів США. Представники компанії відзначили, що попит на електромобілі BYD в Японії перевершив усі очікування. Це стало головною причиною ухвалення рішення про розширення модельного ряду з нинішніх чотирьох до шести моделей до початку 2026 року.

Попри те, що обсяг продажів BYD в абсолютному вимірі поки що не становить серйозної загрози домінуванню місцевих брендів, компанія вже обігнала Toyota за кількістю реалізованих електромобілів у Японії, що стало знаковим результатом на ринку, який традиційно орієнтується на внутрішнє виробництво.

Наразі китайський автовиробник постачає до Японії здебільшого ті моделі, що призначені для внутрішнього ринку Китаю, однак адаптовані для рульового розташування, притаманного японським авто. Водночас у BYD підтвердили розробку унікальної моделі, призначеної виключно для Японії - першого китайського кей-кара, який стане імпортною пропозицією в сегменті ультракомпактних автомобілів, що користується величезною популярністю серед місцевих споживачів.

Цей прорив на японському ринку відбувається на тлі того, що китайським виробникам уже не вистачає ємності внутрішнього ринку, і вони активно розширюють свою присутність за кордоном. Зокрема, BYD інвестує значні ресурси у створення власного судноплавного флоту для експорту, а також у розробку електромобілів і гібридів спеціально для європейського та американського ринків. Проте геополітична ситуація стримує експансію: влада КНР обережно ставиться до масштабного експорту технологій, остерігаючись, що інтелектуальна власність може опинитися у розпорядженні стратегічного супротивника - США.

Джерело: Мотор
Фото: BYD

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація