BYD скорочує виробництво та відтерміновує розширення заводів у Китаї

BYD скорочує виробництво та відтерміновує розширення заводів у Китаї

25 червня 2025
11

Китайський автовиробник BYD, який останніми роками стрімко нарощував виробництво електромобілів і вже вийшов у лідери світового ринку, наразі змушений уповільнити темпи. За інформацією агентства Reuters, компанія призупинила розширення виробничих потужностей та скоротила обсяги виробництва на низці своїх заводів. Зокрема, було відкладено введення в експлуатацію нових виробничих ліній, скасовано нічні зміни та знижено рівень випуску щонайменше на третину одразу на чотирьох з семи заводів BYD.

Таке рішення стало несподіванкою на тлі попередніх амбітних планів компанії, яка у 2023 році реалізувала 4,27 мільйона автомобілів і у 2024 році прагнула збільшити цей показник до 5,5 мільйона, тобто на 30%.

Фактично, уповільнення темпів виробництва демонструє нову реальність для гравців китайського автомобільного ринку, яка характеризується жорсткішою конкуренцією, тиском на маржу та зниженням темпів зростання. За оцінками Китайської асоціації виробників автомобілів, динаміка зростання виробництва BYD у квітні впала до 13% у річному обчисленні, а в травні й зовсім склала лише 0,2% - це найнижчі темпи з лютого 2024 року.

Експерти пов'язують це з насиченням внутрішнього ринку, зростанням складських залишків і необхідністю перегляду ринкової стратегії, зокрема щодо експорту та позиціонування бренду у преміальному сегменті.

Водночас, попри зниження виробничої активності, аналітики зазначають, що BYD зберігає лідерські позиції у Китаї та активно розширює свою присутність за кордоном. Проте акції компанії, що котируються на Гонконзькій фондовій біржі, оперативно відреагували на новини про скорочення виробництва, втративши майже 1% вартості після короткострокового підйому на 2,6%.

Джерело: Reuters
Фото: BYD

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Що скажуть любителі китайського автопрому? Захоплення світових ринків відкладається?

+2-12ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

Якщо читати чуть далі заголовків то все там добре на світових ринках:
"BYD зберігає лідерські позиції у Китаї та активно розширює свою присутність за кордоном". А рости в самому Китаї з року в рік на десятки процентів неможливо. Там і так 60% продаваємих авто це електрички. І конкуренція величезна. І нові бренди з"являються типу Сяомі, які й забирають частину ринку у BYD

+4-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Oleg_H, я на відміну від тебе всю статтю читаю. Які там тенденції, ти так і не зрозумів?

-10ВІДПОВІСТИ  
Galleon  

No Mercy, тенденции такие, что Китайцы сами себя ограничивают, не открывая официалов нигде в Европе, так как не хотят никому продавать лиц на диллерство. Все машины гонят к нам по серой схеме, а машин все больше и больше.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 7

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація