Нову версію кросовера Exeed LX днями помітили у Китаї. Це експортна модифікація, що зовні і технічно відрізняється від тих, що призначені для внутрішнього ринку.
Змін у дизайні автомобіля мало: новий задній бампер та 2 вихлопні патрубки замість 4-х. А нахилившись нижче цікаві жителі Піднебесної виявили головну технічну новацію - привідний задній міст із півосями, прикритими масивними важелями незалежної підвіски.
Нагадаємо, що в Китаї паркетники з колісною формулою 4х4 не користуються популярністю - мабуть, там просто ніде реалізовувати переваги системи повного приводу. А ось у деяких інших країнах вони автомобілістам дуже потрібні.
Під капотом повнопривідної модифікації рестайлінгового Exeed LX встановлений 4-циліндровий бензиновий турбомотор об'ємом 1,6 л., що розвиває потужність 197 к.с. і крутний момент 300 Нм. Трансмісія - 7-ступінчастий «робот» з двома «мокрими» зчепленнями.