Італійська компанія Lamborghini похизувалася перед журналістами системою AWC (Active Wheel Carrier) - де-факто активною ступицею, яка здатна просто на ходу змінювати кути розвалу і сходження коліс! Для гоночних автомобілів значення системи AWC складно переоцінити, адже фіксовані налаштування завжди компромісні. Тепер же для балансу «зачепа» і зносу шин з'явиться новий інструмент.
Lamborghini дала журналістам можливість протестувати прототипи Huracan з технологією AWC. Звісно, суперкар, що покидає ринок, просунуте шасі не отримає: на ньому просто обкатують систему для майбутніх гібридів. Діапазон налаштувань «активної ступиці» колосальний: від -5,5 градуса до +2,5 градуса за розвалом, на 6,6 градуса в обидва боки за сходженням! Регулювання відбувається автоматично зі швидкістю до 60 градусів на секунду, причому і розвал, і сходження можуть змінюватися одночасно.
Перевагу системи AWC уже оцінили: бічні прискорення збільшуються на 25 відсотків, час на Нюрбургринзі покращився майже на п'ять секунд, на короткому автодромі в Імолі - на 2,2 секунди. Технологія реалізована через 48-вольтові електродвигуни, і справа найближчого майбутнього - інтегрувати її в електросистему гіперкара Revuelto і наступника Huracan. Головний інженер Lamborghini Рувен Мор пояснив, що найскладніше - коректно відкалібрувати електронну начинку AWC разом із системами стабілізації, контролю вектора тяги та активною аеродинамікою.
У Lamborghini наполягають, що поки AWC - не більше ніж перспективна технологія, але презентація за участю журналістів показує, що італійська компанія просунулися далеко, і на наступнику Huracan інноваційна система напевно з'явиться. На треку AWC дає змогу отримати «виграш», який можна порівняти з переходом з дорожніх шин на напівслики.