Lancia та Sparco повертаються у світ ралі

Lancia та Sparco повертаються у світ ралі

25 січня 2025
0

Італійська компанія Lancia планує повернутися до світового чемпіонату з ралі за підтримки свого давнього технічного партнера Sparco, який супроводжував бренд у багатьох знакових змаганнях. Відродження партнерства між Lancia та Sparco відбудеться в межах програми Rally 2025, що передбачає створення гоночного автомобіля Ypsilon Rally4 HF.

Lancia Ypsilon Rally4 HF - це нове покоління ралійних автомобілів Lancia, яке поєднує сучасні технології та високу продуктивність. Створений на платформі CMP MHEV, автомобіль забезпечує відмінну керованість, динаміку і структурну жорсткість. Машина оснащена трубчастим зварним каркасом безпеки відповідно до вимог FIA.

Ypsilon Rally4 HF оснащено 1,2-літровим турбованим трициліндровим двигуном потужністю 212 к.с., який працює разом із п'ятиступеневою механічною коробкою передач від SADEV і механічним диференціалом підвищеного тертя для оптимізації потужності та тяги. Підвіска McPherson із трипозиційними регульованими амортизаторами Ohlins дозволяє водіям точно налаштовувати автомобіль під різні типи поверхонь. Асфальтова конфігурація включає вентильовані дискові гальма діаметром 330 мм, необхідні для подолання складних італійських ралійних трас із численними підйомами.

«Ми дуже раді співпрацювати зі Sparco для цього важливого повернення до ралі. Пристрасть та досвід Sparco, демонстровані протягом багатьох років, ідеально відповідають нашому баченню. З Ypsilon Rally4 HF ми прагнемо не лише вшанувати нашу гоночну спадщину, а й забезпечити інноваційний підхід до майбутнього Lancia», - зазначив Лука Наполітано, генеральний директор Lancia.

Sparco забезпечує водія та штурмана повним комплектом гоночного одягу, включаючи костюми, рукавички та взуття, розроблені відповідно до найвищих стандартів безпеки, комфорту та продуктивності. Компанія також постачає основні елементи безпеки й технічні компоненти, такі як ремені безпеки, кермові колеса, педалі та вдосконалені гоночні сидіння Matrix 8855-2021. Ці сидіння, виготовлені зі скловолокна, відповідають останнім технічним нормам і є водночас легкими та дуже міцними.

Президент і генеральний директор Sparco Альдіно Беллацціні зазначив: «Ми раді зробити свій внесок у повернення Lancia в ралі. Це новий розділ, який святкує давню традицію досконалості в автоспорті. Співпраця в цьому проєкті дозволяє нам повною мірою реалізувати наші цінності: інновації, безпеку та високу продуктивність».

Офіційне повернення Lancia на ралійну сцену заплановано на чемпіонат Італії з ралі 2025 року з дебютом першого Trofeo Lancia. Нове змагання включатиме шість етапів, які стартують у квітні 2025 року в рамках чемпіонату Італії з ралі. Призовий фонд монокубка становить близько 300 000 євро, включаючи призи для переможців категорій та головний приз для абсолютного чемпіона Trofeo. Переможець отримає можливість взяти участь у чемпіонаті Європи з ралі 2026 року, керуючи Ypsilon Rally4 HF у складі команди Lancia Corse HF, що забезпечить безцінний досвід у світі професійних ралійних перегонів.

Презентація Lancia Ypsilon Rally4 HF відбулася на автошоу в Брюсселі на початку цього року. У промо новинки бере участь легендарний гонщик Массімо Біазон, який став відомим на початку 80-х, здобувши титул чемпіона Італії та Європи з ралі за кермом Lancia 037. Згодом він двічі поспіль вигравав чемпіонат світу у складі Lancia WRC Team за кермом Lancia Delta Integrale у 1988 та 1989 роках.

Джерело: Авто Центр
Фото: Stellantis

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація