Lexus GX 460. Лімітована серія

30 квітня 2013
9
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

В Лексус Київ Захід представлено лімітовану серію люксового позашляховика Lexus GX 460.

До лімітованої серії Lexus GX 460 належать автомобілі виробництва з лютого по червень місяць 2013 року, які легко відрізнити від звичайної серії за ексклюзивним аеродинамічним обвісом переднього та заднього бамперів і тонованими легкосплавними дисками.

Кількість автомобілів вказаної серії обмежена кількістю автомобілів, наявних на складі імпортера, та можливістю замовлення додаткової кількості автомобілів виключно до 15.05.2013 року.

У позашляховику GX 460, який офіційно представлений у трьох варіантах комплектацій на вибір, ідеально поєднано винятковий комфорт і неперевершені характеристики автомобіля підвищеної прохідності, які дозволяють комфортно почуватися на будь-якому дорожньому покритті. Цей розкішний позашляховик укомплектовано4,6-літровимшестициліндровимV-подібнимбензиновим двигуном, який розвиває максимальну потужність 296 к. c.

Придбати автомобілі GX 460 лімітованої серії можна за ціною від 666 994 грн.*

Позашляховик класу «люкс» GX 460, який ідеально поєднує в собі винятковий комфорт і неперевершені характеристики автомобіля підвищеної прохідності, — в наявності в «Лексус Київ Захід» за ціною від 666 917,00 грн.

За більш детальнішою інформацією звертайтесь, будь-ласка, до консультантів нашого дилерського центру.

*Ціна вказана у гривнях та дійсна станом на 26.04.2013 р.

Лексус Киев Запад Лексус Киев Запад

Лексус Киев Запад — единственный авторизированный 3S дилерский центр в Киеве, предоставляющий весь комплекс услуг в одном месте и выполненный в полном соответствии с самыми последними стандартами Lexus

перейти на сторінку компанії
Джерело: InfoCar

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
толик  

"...позашляховик укомплектовано4,6-літровимшестициліндровимV-подібнимбензиновим двигуном, який розвиває максимальну потужність 296 к. c..." - и про расход топлива проинформируйте

ВІДПОВІСТИ  
КАМАЗ_ПОДЛЫЙ АА2033НЕ  

Если не давить, то ~16-18 литров по городу...

ВІДПОВІСТИ  
КАМАЗ_ПОДЛЫЙ АА2033НЕ  

Там алюминиевая восьмёрка (V8) - не пишите чепуху!

ВІДПОВІСТИ  
Жиглов  

Ночви!!!У німця з 3.0 л. вже 300 к.с. тут ще 296 і бензин відрами вилітає як газнув так і відро в трубу!!!

ВІДПОВІСТИ  
КАМАЗ_ПОДЛЫЙ АА2033НЕ  

Нуу.. здесь свои плюсы. Ресурс двигателя 500+ т.км без кап. ремента, легко переваривает 92-й, отключение половины цилиндров, отличная тяга в широком диапозоне оборотов, не хватает только форсунок высокого довления.. К нам идут немного дефорсированные из-за качества топлива. Показатели мощности такие из-за специфики коробки для внедорожья, а так легко перепрошивается до 360 л.с. без всяких потерь и увеличения расхода..Качественный бензин и плавность хода обеспечивают приемлемый расход (не малолитражка всётаки), зимой с запуском никакких проблем. Но зато как стартует..

ВІДПОВІСТИ  
Жиглов  

Перепрошивается за счет чего там турбины нет что бы подшить туда более 60л.с. а в атмосферник можно подшить лошадей 20 - 25 и не в Японский двигатель ему вылезут глаза на первом же перекрестке после такого вмешательства!!!!

ВІДПОВІСТИ  
КАМАЗ_ПОДЛЫЙ АА2033НЕ  

Причём здесь турбина? Такой мотор стоял на LS и GS прошлых поколений и легко выдавал 360 - 380 л.с., правда для GX его немного переделали. При увеличении мощности теряется идилия между мотором и трансмиссией. Не сторонник турбин и малолитражек.

ВІДПОВІСТИ  
Жиглов  

Притом что за счет турбины можно надуть при таких литражах от 60-100 л.с. а в атмосфернике нет чем надувать только дросельная заслонка что бы раньше окрывалась, добавка топлива и можно по играться зажиганием все и на выходе18-25 л.с.!!!

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація