Після того, як Ford оголосив про перехід на більш доступні електромобілі, його розкішний бренд Lincoln вирішив взяти паузу із запуском машин на електротязі.
В інтерв'ю виданню Detroit News президент Lincoln Діанн Крейг сказала, що компанія «прислухається до того, що дійсно потрібно клієнтам. І серед їх пріоритетів - саме гібриди, а не електромобілі».
За її словами, на сьогодні для більшості машин Lincoln електрифікація наразі немає сенсу.
«Ось як ми думаємо про цей перехід - від ДВЗ до гібридів, плагін-гібридів, чи mild-гібридів, зрештою, й до електромобілів у майбутньому - він буде суттєво відрізнятися залежно від сегменту ринку», - пояснила президент Lincoln.
Коментарі різко контрастують з тим, що бренд рекламував лише два роки тому за часів тодішнього президента Джоя Фалотіко. До того, як Крейг стала президентом бренду у грудні 2022 року, Lincoln представив концепт-кар Star Concept того ж квітня. Lincoln Star був представлений як бачення чотирьох нових електромобілів, які обіцяють випустити до 2026 року, щоб конкурувати з Cadillac Lyriq від GM.
Крейг підтвердила, що бренд не робитиме «жодних великих заяв» щодо своєї дорожньої карти електромобілів, у компанії «дійсно не зрозуміють, чого хочуть наші клієнти преміум-класу». Наразі Lincoln зосереджується на своїй поточній лінійці, включаючи Corsair, Nautilus і новий Aviator.
Початкові плани передбачали, що трирядний Aviator EV на електротязі надійде у виробництво до кінця 2024 року. Ці коментарі з'явилися після того, як джерело повідомило Bloomberg, що Ford розробляє недорогу платформу електромобіля для пікапа та позашляховика зі стартовою ціною близько 25 000 доларів.