ЛуАЗ-969M показали у сучасній інтерпретації

ЛуАЗ-969M показали у сучасній інтерпретації

10 серпня 2024
0

Український автомобільний дизайн час від часу нагадує про себе, особливо коли мова йде про відродження старих моделей, які стали культовими. Саме такою є ЛуАЗ-969 «Волинь», що вперше побачила світ у 1979 році. Нещодавно незалежний український дизайнер Роман Прядко представив свою візію того, як цей позашляховик міг би виглядати в сучасному світі.

Роман Прядко, відомий своїми творчими підходами до автомобільного дизайну, створив віртуальні зображення нової версії ЛуАЗ-969М. Його концепт демонструє, як можна вдихнути нове життя в стару модель, зберігаючи її автентичність, але додаючи сучасних елементів. Це не просто відродження автомобіля - це спроба переосмислити його відповідно до вимог сьогодення.

Дизайнер значно оновив зовнішній вигляд кузова, надавши йому більш агресивних і сучасних рис, але зберіг ту саму атмосферу міцності та витривалості, яка завжди асоціювалася з «Волинню». Інтер'єр автомобіля також зазнав значних змін - тепер це комфортний і функціональний простір, що відповідає сучасним стандартам.

Оновлений LUAZ-969M отримав ряд технічних удосконалень. Його габарити залишилися практично незмінними: довжина - 3385 мм, ширина - 1560 мм, висота - 1770 мм. Проте, нова версія має покращену ходову частину, що забезпечує кращу маневровість і комфорт на дорозі. Маса автомобіля зросла до 960 кг, що надає йому ще більшої стійкості на різних поверхнях.

Змінено і привід гальм - тепер він роздільний, що підвищує безпеку руху. Дорожній просвіт у 280 мм дозволяє легко долати навіть найскладніші перешкоди.

Луцький автомобільний завод, який випускав ЛуАЗ-969 з 1979 по 1992 рік, зупинив виробництво цієї моделі ще у 2001 році. Проте, автомобіль залишився в пам'яті багатьох як символ надійності та простоти. У 1980-х роках ЛуАЗ-969М навіть експортувався до Італії, де його адаптували під місцеві стандарти, встановлюючи двигуни Ford.

Джерело: AMPERCAR.com
Фото: ROMAN PRIADKO DESIGN

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація