Компанія MAN Truck & Bus на початку 2023 року виведе на європейський ринок автобус InterCity LE в міському виконанні City. Машина стане хорошою альтернативою моделім з повністю низькою підлогою завдяки нижчій ціні. Нагадаємо, що міжміський варіант Lion's InterCity LE випускається з осені 2021 року і вже розійшовся сотнями екземплярів. Серед великих замовників назвемо німецьку компанію DB Regio, що закупила 940 автобусів моделей City і InterCity LE - контракт буде виконаний до 2026 року. Lion's InterCity LE також пробив собі доріжку на нові ринки - в Іспанію, Ізраїль та Марокко. До речі, в Іспанії ця модель була визнана «Автобусом 2022 року». Що ж стосується Німеччини, то тут машину удостоїли почесної премії за дизайн ID Design Award в номінації Product/Automobiles/Vehicles.
Що ж стосується нового, міського виконання Lion's InterCity LE, то спершу почнеться випуск двох версій за довжиною - LE12 (32C - 12,44 м) і LE13 (33C - 13,14 м). На третьому етапі виробництва, з 2024 року в серію підуть і дві тривісні моделі – LE14 (34/44C - 14,46 м). Машини мають низький рівень підлоги (320 мм) в передній і середній частинах салону і пасажиромісткість до 107 чол. Комплектація включає два кондиціонери - потужністю 32 і 33 кВт, а на більш містких версіях - 40 і 39 кВт.
Зазначимо, що крісло водія розташоване на 120 мм вище, ніж у моделі з повністю низькім полом. Це полегшує візуальний контакт з пасажирами, що важливо в умовах підвищення заходів безпеки в ряді компаній-перевізників. Рульову колонку можна налаштувати разом з щитком приладів та правою консолью - це рішення також з’явиться на моделі City наступного покоління. У стандартне оснащення входить 4-дюймовий кольоровий дисплей, а ось система камер MAN OptiView замість дзеркал доступна вже в якості опції.
В якості силового агрегату запропонують 6-циліндрвий 9-літровий турбодизель D1556 LOH, який стане доступний і на моделі City наступної генерації. Він буде в трьох варіантах потужності - 280, 330 і 360 к.с. (1200 - 1600 Нм) і зможе працювати також на паливі FAME, гідрованій рослинній олії і синтетичному паливі (XtL), причому без спеціальної адаптації. За доплату буде доступна система гібридного приводу Equia Hybrid, яка була розроблена для майбутньої нової моделі City. А ось функція старт-стоп системи Efficient Hybrid, що випускається сьогодні, увійде в стандартне оснащення. Генератор-стартер колінчатого валу, на 12 кВт розвиває 220 Нм, що допомагає основному двигуну при розгоні, а при гальмуванні забезпечує економічний режим рекуперації.
Для моделі Lion's InterCity LE підготували два варіанти автоматичної коробки передач - 4-ступеневу Voith DIWA 6, або нову, 6-ступеневу ZF Ecolife 2. Передня незалежна підвіска забезпечує кут повороту коліс у 56 град. (53 град. для шин 295/80 R22.5). Перевірений часом гіпоїдний задній міст HY-1350-B-03 буде доступний з різними передаточними числами, залежно від коробки передач. Як і всі автобуси MAN, що нині випускаються, міська модель Lion's InterCity LE отримає адаптивні амортизатори PCV (Premium Comfort Vehicle). Правда, і тут не обійшлося без новацій. Модернізована конструкція маслопотоку збільшить число заданих параметрів для кожної осі, що поліпшить керованість, а значить підвищить безпеку та комфорт.