Suzuki починає електрифікацію на найвищому рівні. На початку року японська компанія представила нову стратегію, підтвердивши розробку п'ятьох моделей, призначених для Європи, серед яких явно виділяється Jimny з нульовим рівнем викидів. Електрифікація потрібна для того, щоб маленький позашляховик міг повернутися на європейський ринок для приватних клієнтів.
Однак справжньою «робочою конячкою» японського бренду на ринку електромобілів стане не ця модель, а матеріалізація прототипу Suzuki eVX, представленого на початку року, який вже був помічений фотошпигунами під час технічної зупинки для заряджання акумулятора в Кракові. Компактний позашляховик позиціонуватиметься в лінійці вище S-Cross.
Цікаво, що прототип нового Suzuki eVX заряджає свою батарею саме в Кракові, саме тому польському місті, де з наступного року вироблятиметься Puma-E. Не є великою таємницею, що прототипи повинні проїхати тисячі кілометрів, щоб перевірити роботу своїх систем та компонентів, а Suzuki має завод в Естергомі, де виробляється S-Cross. Ці дві точки знаходяться на відстані 379 і 512 кілометрів залежно від вибраних доріг. Виходить електромобіль зможе проїжджати до 500 кілометрів без підзарядки.
Крім того, можна припустити, що новий Suzuki eVX, комерційна назва якого поки невідома, буде вироблятися на тих же угорських потужностях, що й S-Cross для європейського ринку, оновлена версія якого, як ми знаємо, буде представлена наступного року і надійде у продаж у 2025 році.