Maserati оголосила про суттєве оновлення кросовера Grecale для американського ринку у 2026 модельному році, зробивши крок, який багато хто вважав логічним ще з моменту виходу моделі. Чотирициліндровий бензиновий двигун, що тривалий час залишався базовим для Grecale у США і викликав суперечливу реакцію серед прихильників бренду, остаточно пішов у минуле. Його місце зайняв 3,0-літровий бензиновий V6 з подвійним турбонаддувом, добре відомий за середньомоторним суперкаром MC20, хоча й у помітно дефорсованому вигляді.
Для базового Grecale цей V6 налаштовано на віддачу 386 кінських сил, що приблизно на 60 к.с. більше, ніж у чотирициліндрових версій, які раніше пропонувалися з потужністю 296 або 325 к.с. Попри суттєве зростання потужності, Maserati заявляє, що розгін до 60 миль на годину, тобто приблизно до 97 км/год, залишився на рівні 5 секунд. Водночас максимальна швидкість зросла до 160 миль на годину, або близько 257 км/год, що свідчить про відчутно кращий потенціал на високих швидкостях і загалом більш відповідний характер для автомобіля з емблемою тризуба. У MC20 цей самий двигун розвиває понад 620 к.с., тому не виключено, що обмеження потужності у Grecale пов’язані як із позиціонуванням моделі, так і з необхідністю чіткого розмежування між версіями в лінійці.

Водночас у гаммі зберігається топова модифікація Grecale Trofeo, яка й надалі оснащується більш потужною версією V6 із віддачею 523 кінські сили. Таким чином, Grecale остаточно позбувається чотирициліндрових моторів у США і стає моделлю, яка повністю відповідає традиційному уявленню про Maserati як про бренд, що робить ставку на продуктивність, звук і характер силових агрегатів, навіть у сегменті преміальних кросоверів.
Особливо показовим є те, що заміна базового двигуна не призвела до зростання ціни. Grecale 2026 модельного року стартує з позначки 86 495 доларів США з урахуванням доставки та супутніх зборів, що повністю відповідає вартості версії Grecale Modena 2025 року, яка ще оснащувалася чотирициліндровим мотором. Водночас Maserati відмовилася від початкової, дешевшої версії Grecale, яка раніше коштувала менш ніж 80 тисяч доларів із доставкою, тож фактично модель зробила крок у бік більш чіткого преміального позиціонування без спроб грати роль «доступного входу» до бренду.

Паралельно Maserati продовжує розвиток електричного напряму і залишає у продажу повністю електричний Grecale Folgore. Для 2026 року ця версія отримала низку технічних доопрацювань, у результаті яких віддача силової установки становить 550 кінських сил і 820 Нм крутного моменту. Запас ходу збільшився приблизно на 30 миль і тепер сягає 275 миль, або близько 443 км, чому посприяло, зокрема, впровадження функції відключення одного з електромоторів у певних режимах руху.
Ціна Grecale Folgore у США становить 121 290 доларів, що чітко відмежовує електричну версію від бензинових як за вартістю, так і за характером.