На зорі автомобільного спорту, коли ще не з'явилися спонсорські лівреї, гоночні машини кожної країни офарблювалися в характерні тільки для них кольори. Німеччина отримала сріблястий, Великобританія - зелений, Італія - червоний, а фірмовим кольором Франції став синій. Носили його і машини Bugatti, а згодом French Racing Blue отримав неофіційну назву Bugatti Blue.
Фірмовий колір Bugatti починався в 1920-і роки як світло-бірюзовий, який до середини десятиліття став більш насиченим нейтральним тоном темно-синього - він і став найвідомішим відтінком машин марки. Потім мода призвела до двоколірного оздоблення, що складається з яскравішого синього, що відтіняється світло-бірюзовим кольором.
Це саме той варіант, який ми бачимо сьогодні на моделях на кшталт Chiron, де передня частина забарвлена у світло-синій колір, а все, що знаходиться позаду фірмової лінії кузова «C», - темніший синій колір.
У 2007 році, коли Bugatti стала частиною концерну Volkswagen Group, марка вирішила використовувати всі відтінки синього, які були з моменту заснування бренду в 1909 році, обравши чотири інтерпретації: теплий синій, холодний синій, нейтральний синій і найнезвичайніший - вуглецеве волокно з блакитним відтінком.
Після створення спільного підприємства Bugatti-Rimac французький автовиробник оголосив початок роботи над новим відтінком фірмового синього кольору, який отримають перспективні гібридні моделі марки.