Mazda стала наступною у списку японських виробників, які вирішили перейти на північноамериканський стандарт зарядки (NACS), який активно просуває Tesla. Влітку минулого року про перехід на «теслівські» розетки заявили Nissan, Toyota, Subaru та Honda. Таким чином, Mitsubishi Motors - єдиний великий японський виробник, який цього ще не зробив.
Конектори Tesla встановлюватимуть на електричні та плагін-гібридні автомобілі Mazda для північноамериканського ринку. На решті ринків збережуться семиконтактні конектори міжнародного стандарту IEC Type 2.
Своє рішення в компанії пояснюють тим, що дві третини зарядних станцій у США це Tesla Supercharger. Майже всі вони обладнані лише штекерами власного стандарту Tesla. До 2022 року ними могли користуватися лише клієнти бренду. Ситуація змінилася після ухвалення у 2021 році закону про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця. Він передбачав виділення 7,5 млрд доларів на розвиток зарядної інфраструктури для електромобілів.
Скориставшись шансом стати лідером у цьому сегменті, Tesla зробила свій стандарт відкритим для всіх бажаючих. Протягом 2023 року окрім вже згаданих японських брендів про перехід на NACS заявили Ford, General Motors, Volvo, Volkswagen, Mercedes-Benz та BMW.