Шведський автомобільний бренд Polestar, який почав своє існування у 1996 році, готується вивести на китайський ринок свій перший електричний кросовер - Polestar 4. Постачання новинки очікується до кінця цього року, а разом з ним у грудні компанія почне продавати свій перший смартфон.
Зі слів генерального директора Polestar Томаса Інгенлата, смартфон вийде на ринок під маркою Polestar, а майбутні електромобілі бренду більше нагадуватимуть «мобільні телефони на колесах».
«Недостатньо просто привезти до Китаю чудовий європейський дизайн. Ви повинні бути дуже особливими в тому, що ви пропонуєте ринку, коли справа стосується програмного забезпечення», - сказав Інгенлат.
Реалізувати цю ідею Polestar допоможе китайська технологічна компанія Xingji Meizu Group. Контрольний пакет акцій (близько 80%) останньої Geely, материнська компанія Polestar, придбала минулого року.
Співпрацюючи з Meizu, швейцарська марка розраховує запропонувати китайцям адаптований до місцевих умов користувацький досвід, якого «очікують як водії, так і пасажири». Свій майбутній смартфон Інгенлат назвав пристроєм преміум-класу для підключення до електромобілів преміум-класу.
Саме Meizu розробить операційну систему для Polestar на базі власного FlyMe. Встановлене на смартфоні програмне забезпечення синхронізуватиметься з автомобілем. Це дозволить Polestar об'єднати програмне забезпечення, застосунки, послуги та функції.
Як уже згадувалося, смартфон дебютує разом із Polestar 4, першим електричним кросовером бренду в Китаї. З цінником близько 60 000 доларів він позиціонується як «більш преміальний та розкішний», ніж Tesla Model Y й конкуруватиме на місцевому ринку з Porsche Macan.
Нагадаємо, китайський автовиробник Geely потрапив до переліку міжнародних спонсорів війни. Geely належить приватному власнику китайського підприємця-мільярдера Лі Шуфу та володіє такими брендами, як Geely Auto, Lynk&Co, Zeekr, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon Auto, CAOCAO Mobility.