Ательє HOF (колишній Hofele) показало проект позашляховика з індексом «1955». Особливий кит приурочений до ювілею перемоги Стірлінга Мосса в перегонах на витривалість Mille Miglia 1955 року. Британський гонщик першим перетнув лінію фінішу за кермом Mercedes-Benz 300 SLR із номером 722; саме це число зобразили на бортах «Геліка». Тираж обмежений десятьма штуками.
Mercedes-AMG G 63 від HOF успадкував традиційний карбоновий обвіс з іншими бамперами, розширювачами колісних арок і капотом, також змінилися колеса і вихлопна система. Майстри зробили ставку на вуглепластикові диски діаметром 24 дюйми, прибрали логотипи Mercedes-Benz і AMG. Салон перешитий картатою тканиною і синьою шкірою, кермо стало з дерев'яною вставкою, а на стелі зоряне небо.
Турбомотор V8 форсовано з 585 до 722 кінських сил, а крутний момент зріс з 850 до 950 Нм. Максимальна швидкість становитиме 240 км/год (замість 220 км/год). Про ексклюзивну серію нагадають написи «722» і особливий декор на підголівниках і передній панелі. Ціна суперпозашляховика на честь Стірлінга Мосса не уточнюється, але з урахуванням тиражу потрібно бути готовим до позначки близько півмільйона доларів.
Два тижні тому тюнінг-ательє HOF підготувало аналогічний 1063-сильний «Гелік» на честь сера Льюїса Гемілтона. Тоді спецверсія ознаменувала закінчення кар'єри британця в Mercedes-AMG: семиразовий чемпіон з 2025 року переходить у Ferrari, і вперше у Формулі-1 виступатиме на боліді без мотора Mercedes-Benz.