Mercedes-AMG готує до відставки легендарну модель C 63, оголосивши про масштабний ребрендинг та зміну технічної концепції найпотужнішого представника C-Класу. Відомі видання Autocar та спеціалізований німецький блог mbPassion майже одночасно повідомили про докорінну трансформацію, яка очікує седани та універсали серії W206/S206 після запланованого рестайлінгу. У межах цього оновлення Mercedes-AMG відмовиться одразу від двох моделей - C 43 та C 63, об'єднавши їх у нову лінійку під індексом C 53.
Це рішення є логічним продовженням стратегії оновлення модельного ряду AMG, яка передбачає скорочення кількості варіантів силових установок і перехід до більш універсальних платформ. Замість нинішньої турбочотирьохциліндрової силової установки в оновленому C 53 встановлять рядний шестицилиндровий мотор M 256 об'ємом 3,0 літра, який уже відомий по новому купе AMG CLE 53. На двохдверних моделях цей агрегат розвиває 449 к.с. і 600 Нм крутного моменту, а завдяки вбудованому стартер-генератору EQ Boost силова установка додатково отримує ще 22 к.с. і 205 Нм.
Мова йде про помірно-гібридну конфігурацію, яка зберігає традиційне механічне з'єднання з двигуном внутрішнього згоряння, але отримує підтримку електричних компонентів у критичні моменти - наприклад, під час старту або прискорення. За словами британських інсайдерів, у випадку C 53 цей гібрид буде модернізований, і очікується, що сукупна потужність силової установки зросте до 650 к.с., з яких 480 забезпечить безпосередньо бензиновий двигун. Водночас Mercedes-Benz офіційно не підтверджує ці цифри, оскільки точні характеристики ще проходять остаточне узгодження в рамках оновлення лінійки W206/S206, запланованого на 2026 рік - середину життєвого циклу нинішнього покоління.
Варто зазначити, що зміни торкнуться не лише C-Класу, а й кросоверів GLC, які також отримають оновлену номенклатуру та перейдуть на силову установку нового зразка. У компанії визнають, що попередній крок із заміною культового V8 на 2,0-літрову «турбочетвірку» у C 63 призвів до певного відтоку клієнтів, незадоволених різницею в характері та звучанні мотора. Однак повернення до восьмициліндрових двигунів для моделей C-Класу виключається, незважаючи на численні звернення ентузіастів бренду. Натомість V8, можливо, ще з'явиться на версії AMG CLE 63, яка поки перебуває в стадії розробки.
Жоден представник Mercedes-AMG наразі офіційно не прокоментував ці повідомлення, однак джерела з Аффальтербаха підтверджують, що майбутня зміна концепції C 63 - частина ширшої стратегії з підвищення ефективності, зниження викидів та відповідності новим європейським нормам. Попри це, бренд прагне зберегти фірмову динаміку, імідж та емоційний заряд, який завжди був візитівкою моделей AMG.