Компанія Mercedes-Benz Special Trucks провела успішні випробування всюдихода Unimog U430 із двигуном внутрішнього згоряння на водні. Машина не лише показала ефективність роботи з підмітально-прибиральним обладнанням від фірми Schmidt, а й продемонструвала відмінні тягові якості, буксуючи багатотонний причіп. В якості баласту виступав гусеничний самоскид, обладнаний, як і Unimog, схожим ДВЗ на водні.
Обидва ці силові агрегати середньої потужності були розроблені в рамках проекту WaVe, який стартував три роки тому і фінансується Федеральним міністерством економіки та боротьби зі зміною клімату Німеччини. Усього в ньому взяло участь 18 партнерів, включаючи Mercedes-Benz Special Trucks та компанію Mortlbaurer Baumashinen GmbH, що займається різною будівельною технікою. Тому один двигун встановили на Unimog, а другий - на гусеничний самоскид із 16-кубовим кузовом на 30 тонн.
Для роботи на водні двигун отримав спеціальні поршні, іншу систему впуску та оптимізовану систему запалювання. Варіант для Unimog розвиває 290 к.с. та 1000 Нм, що еквівалентно 300-сильному дизельному агрегату. Газоподібний водень обсягом 13 кг зберігається під тиском 700 бар у чотирьох баках, сертифікованих TUV. Випробування показали, що ДВЗ на водні забезпечує постійну високу вихідну потужність і при цьому викидає в атмосферу лише гарячу пару. У разі ухвалення позитивного рішення про виробництво цих ДВЗ на водні учасники проекту WaVe готові розпочати відповідну підготовчу роботу.