Китайська філія Mercedes-Benz підтвердила, що на імпортованих G500 виявлено програмний збій, який може стати причиною перевищення норм викидів. Через помилку електроніка не може своєчасно повідомити про зношування старіючого каталітичного нейтралізатора. У разі поломки на панелі приладів не засвітиться відповідний індикатор. Дефект буде усуно за допомогою прошивки.
Несправність виявлена у 2518 позашляховиків Mercedes-Benz G500, випущених з 1 червня 2018 по 20 грудня 2019 року. Китайські дилери марки повідомлять власників проблемних машин про необхідність відвідати сервіс та безкоштовно оновити програмне забезпечення блоку керування двигуном. Цікаво, що кампанія почнеться лише через півроку: у січні 2024-го.
Історія Mercedes-Benz G 500 з моторами V8 добігає кінця: з наступного року позашляховик перейде на рядні «шістки». Прощальна спецверсія вже анонсована: буде зроблено 1500 машин у трьох кольорах. За традицією лімітовані серії суттєво додають в ціні: G 500 Final Edition коштує дорожче, ніж AMG G63!
У Китаї компанія Mercedes-Benz давно не соромиться даунсайзингу. У лінійці є унікальний чотирициліндровий «Гелік» з двигуном об'ємом 2,0 літра. Нещодавно «базовий» позашляховик знову з'явився у продажу, що дозволило знизити стартову ціну майже на 25 відсотків.