Mercedes-Benz зіткнувся з більш ніж 300 000 позовів у Високому суді Лондона від власників дизельних автомобілів, які, ймовірно, були оснащені «пристроями захисту» для фальсифікації тестів на викиди. Позивачі стверджують, що німецький автовиробник ввів клієнтів в оману щодо відповідності деяких дизельних автомобілів стандартам викидів оксиду азоту (NOx). Представник Mercedes-Benz заперечує, що в його автомобілях встановлювалися будь-які інші пристрої, які можуть змінити рівень викидів автомобілів.
Представник компанії заявив: «Ми вважаємо, що претензії необґрунтовані, і енергійно захищатимемося від них».
Масовий судовий процес слідує за скандалом, який отримав гучну назву «Дизельгейт», що охопив Volkswagen після того, як він зізнався в шахрайстві з випробуваннями дизельних двигунів у США, що обійшлося автовиробнику у понад 32 мільярди євро у вигляді переобладнання автомобілів, штрафів та судових витрат.
За словами юристів на попередньому слуханні у четвер, проти Mercedes-Benz у Лондоні було подано близько 300 000 позовів, і ще близько 35 000 перебувають у стадії розгляду.
Олівер Кемпбелл, який представляє позивачів, заявив у судових документах, що деякі автомобілі Mercedes-Benz містять технологію, призначену для зниження викидів NOx, але вона працює належним чином лише за певних температур.
Він сказав, що це означає, що автомобілі виробляють «набагато більше NOx, ніж дозволено». Проте юристи, які представляють Mercedes-Benz, заперечували, що в їхніх автомобілях є захисні пристрої, заявивши, що ефективність систем контролю викидів не знижується.
Хелен Девіс заявила в письмових аргументах, що позов значною мірою залежить від окремого судового процесу у Великій Британії, порушеного проти Volkswagen, який минулого року погодився виплатити 193 мільйони фунтів стерлінгів (235 мільйонів доларів США) для врегулювання 91 000 претензій без будь-якого визнання відповідальності. Однак у Mercedes таких пристроїв в автомобілі не встановлювалося.