MINI поділилася результатами тестів нового MINI Countryman S ALL4 у комплектації John Cooper Works (JCW) в Ісландії. Кросовер чудово впорався з екстремальними зимовими умовами, у тому числі і на бездоріжжі. На маневреності та прохідності автомобіля не відбилися ні двозначні мінусові температури, ні глибокі сніги.
Навіть за цих умов кросовер продемонстрував завидні позашляхові характеристики. Запорукою цього стали помітне збільшення тяги, спортивне шасі та сучасний повний привід. Система повного приводу ALL4 підтримує водія за будь-яких дорожніх та погодних умов. Швидка та точна електронна система керування розподіляє потужність між передніми та задніми колесами. У поєднанні з розширеною колією, збільшеною колісною базою та регульованою підвіскою це дозволило забезпечити відмінну динаміку та комфорт.
Під капотом у MINI Countryman S ALL4 потужний 2,0-літровий двигун із подвійним турбонаддувом, доповнений 48-вольтовим стартер-генератором. Віддача двигуна - 218 к.с. та 360 Нм крутного моменту. Ще 19 к.с. генерує електродвигун (дані попередні).
Кузов новинки пофарбований у яскраво-червоній колір Chili Red, з яким констратують вугільно-чорний дах та корпуси бічних дзеркал. У автомобіля характерні передній та задній дифузори, денній ходові вогні з двома горизонтальними смугами й підписом JCW та вертикальні задні ліхтарі. Доповнюють спортивний образ кросовера легкосплавні колісні диски діаметром від 17 до 21 дюйма.
Інтер'єр MINI Countryman S ALL4 JCW оздоблений у тій же чорно-червоній гамі. Над головами пасажирів панорамний скляний дах. Сидіння обтягнуті високоякісною штучною шкірою з червоним контрастним рядком. Спинки трьох задніх сидінь регулюються індивідуально у шести положеннях. Для більшої зручності пасажирів або збільшення багажного відділення задній ряд сидінь зсувається вперед-назад на 130 мм. У звичайному стані багажник вміщує 450 літрів, при складених спинках задніх сидінь - 1450 літрів.
У стандартному оснащенні MINI Countryman S ALL4 JCW заявлено систему Driving Assistant Plus. Вона дозволяє водію прибирати руки з керма на багатосмугових дорогах на швидкості до 60 км/год. При цьому він повинен бути готовим будь-якої миті взяти управління на себе. Фактично, це автопілот другого рівня.