Mitsubishi має намір «захопити» ринок США

Mitsubishi має намір «захопити» ринок США

17 травня 2024
1

Японський автовиробник презентував проєкт Momentum 2030, згідно з якого, Mitsubishi має подолати кризу й низьку популярність бренду серед покупців в США та Канаді. Для цього компанія виокремила 4 основних пункти подальшого розвитку.

Першим пунктом стала електрифікація модельного ряду бренду. Mitsubishi оголосила, що незабаром дебютує «оновлена та розширена лінійка продуктів, яка зміцнить Mitsubishi Motors у Північній Америці». Для її запровадження, японський автовиробник зніме деякі моделі з конвеєра.

Іншими двома напрямками розвитку стали модернізація моделі модель роздрібних продажів й розширення мережі дилерських центрів Mitsubishi в Північній Америці для зростання продажів.

Генеральний директор Mitsubishi Motors у Північній Америці Марк Чаффін визнав, що актуальна лінійка Mitsubishi потребує кардинального оновлення, аби залишатись конкурентоспроможною з лідерськими Honda та Toyota.

«Momentum 2030 створить основу для представлення нових силових агрегатів і транспортних засобів, відкриття нових дилерських центрів і розробки нових технологій, щоб зробити покупку та володіння Mitsubishi простішим та приємнішим», - сказав Чаффін.

Джерело: 24tv.ua

Обговорення новини

Merv  

Може хоч дизайн стане кращим

+2-4ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація