Mitsubishi офіційно вивела на австралійський ринок нову, спрощену версію пікапа L200, відомого в регіоні під назвою Triton. Оновлена комплектація GLX стала найдоступнішою в актуальному модельному ряду, суттєво знизивши стартову ціну пікапа. Тепер базова вартість становить 34 490 австралійських доларів, що еквівалентно приблизно 22 600 доларам США, тоді як попередня найдешевша модифікація починалася з позначки 43 690 доларів. Таким чином Mitsubishi прагне повернути Triton до позицій найкращої пропозиції на ринку утилітарних повноприводних автомобілів.
Нова версія створена насамперед для малого бізнесу, будівельників і фермерів, які потребують надійного та простого в обслуговуванні робочого інструмента без зайвих функцій. Triton GLX укомплектований 17-дюймовими сталевими колесами, пластиковими розширювачами колісних арок, чорною решіткою радіатора і класичним трубчастим кенгурятником, що захищає передню частину автомобіля. Кабіна двомісна, із простим тканинним оздобленням, базовою мультимедійною системою, кондиціонером, цифровою панеллю приладів, USB-портами та кріпленнями ISOFIX для дитячих сидінь. Відсутність фарбованих елементів, килимків і декоративних вставок робить автомобіль стійкішим до пошкоджень під час роботи в агресивних умовах.
Кузов автомобіля представлений як голе шасі з металевою надбудовою вантажної платформи, що дозволяє замовникам адаптувати пікап до специфіки використання - від встановлення рефрижераторних контейнерів до монтажу спецобладнання для комунальних служб або мобільних майстерень. Такий варіант особливо цінний для компаній, які планують великий обсяг доопрацювань або будівництво спеціалізованих надбудов.
Силовий агрегат залишився незмінним: 2,4-літровий чотирициліндровий дизельний мотор з двома турбонагнітачами розвиває 204 кінські сили та 470 Нм крутного моменту. Він поєднаний із шестиступеневою механічною коробкою передач, а також із повноприводною трансмісією Super Select II, яка забезпечує високу прохідність завдяки можливості перемикання між режимами заднього і повного приводу в русі. Система пропонує сім режимів руху, включаючи налаштування для гравійного покриття, піску, бруду, скелястої місцевості та снігу. У трансмісії передбачено електронне блокування заднього диференціала та допоміжна система спуску зі схилу, що підвищує безпеку й керованість у складних умовах.
За даними видання CarExpert, Mitsubishi планує розширення лінійки Triton у найближчі місяці, орієнтуючись не лише на бюджетний сегмент, а й на клієнтів, що шукають максимальну комплектацію з розширеними можливостями буксирування, сучасною електронікою та підвищеним комфортом.
У поточному поколінні пікап уже став більшим, ширшим і жорсткішим завдяки новій рамі, а також отримав покращену шумоізоляцію й модернізовану підвіску, що має забезпечити вищу стабільність на шосе й комфорт на бездоріжжі. Нове позиціонування базової модифікації GLX дозволить Triton ефективніше конкурувати з такими моделями, як Toyota Hilux Workmate, Isuzu D-Max SX та Ford Ranger XL.