На спеціальній ділянці автобану між німецькими містами Байройтом та Бамбергом були проведені ходові випробування першого автомобіля Mercedes-Benz Unimog з двигуном на водні.
Машину протестували з навісним обладнанням - фронтальною косаркою для догляду за узбіччям. Перевірялася робота за низьких температур, з урахуванням різної топографії. Також приділили увагу процесу заправки на відповідних придорожніх станціях.
В основі експериментального автомобіля покладено модель U430 з доопрацьованим газовим двигуном, що розвиває 290 к.с. та 1000 Нм. За кабіною встановили чотири балони, у яких сумарно зберігається 14 кг газоподібного водню під тиском 700 бар. Балони об'єднані в два заправні модулі, з відповідними роз'ємами. Сьогодні ведуться роботи зі збільшення запасу водню на борту, що має підвищити автономність роботи.
Водневий Unimog розроблений у рамках проекту WaVe, від німецьких слів Wasserstoff (водень) і Verbrennung (горіння). Він започаткований два роки тому разом із 18 партнерами при фінансуванні Федерального міністерства економіки та захисту клімату Німеччини.