Новий KGM Actyon дебютував у Європі на автосалоні в Брюсселі. Візуально автомобіль відрізняється від кросовера Torres завдяки зміненій лінії даху та оновленому дизайну передньої і задньої частин.
Денні ходові вогні нагадують елементи моделі Torres з двигуном внутрішнього згоряння, однак у новій версії вони поєднуються з низько розташованими фарами дальнього світла. Решітку радіатора, характерну для Torres, замінили на світлодіодну смугу, подібну до тієї, що використовується в моделі EVX. Задня частина автомобіля зазнала значних змін: вертикально розташовані стоп-сигнали поступилися місцем тонким горизонтальним блокам.
У салоні KGM Actyon встановлено два 12,3-дюймові екрани: один слугує цифровою панеллю приладів, інший виконує функцію інформаційно-розважальної системи. Такий підхід повністю відповідає стандартам, заданим у моделі Torres, забезпечуючи сучасний і технологічно просунутий інтер'єр.
Під капотом нового Actyon розміщено 1,5-літровий турбований чотирициліндровий бензиновий двигун, який забезпечує потужність у 161 кінську силу та максимальний крутний момент у 280 Нм. За заявами виробника, автомобіль має споживання палива на рівні 7 літрів на 100 км. Вся потужність передається на колеса через шестиступінчасту автоматичну коробку передач від японської компанії Aisin, що гарантує плавне перемикання передач і надійну роботу в будь-яких умовах.
У майбутньому компанія планує додати до лінійки Actyon електричну версію, використовуючи силову установку від Torres EVX. Очікується, що цей варіант буде пропонувати потужність у 204 кінські сили, а його запас ходу становитиме близько 450 км на одному заряді, що робить його конкурентоспроможним серед електричних кросоверів у цьому класі.
Продажі KGM Actyon у Європі почнуться вже наступного місяця. Згідно з попередніми прогнозами, ціна автомобіля буде нижчою, ніж у прямих конкурентів, таких як Skoda Kodiaq і Honda CR-V, що робить його привабливим варіантом для європейських споживачів.