Вантажівки на водневих паливних елементах впевнено просуваються на ринку США. Так, Nikola Сorporation через свою дилерську мережу вже отримала від 18 клієнтів замовлення на 202 тягачі FCEV важкого класу 8.
Серійне виробництво машин стартувало нещодавно на заводі Nykola у штаті Арізона. Очікується, що поставки стартують наприкінці цього року, а деякі з машин підуть до покупців уже після задовільного завершення демонстраційної програми.
Перша електрична вантажівка Nikola на водневих паливних елементах має запас ходу до 800 км та розрахунковий час заправки приблизно 20 хвилин. На даний момент це один із найбільших запасів ходу серед усіх комерційно доступних вантажівок класу 8 з нульовим шкідливим викидом.
Тягач Nikola FCEV добре підходить для різних застосувань, починаючи від інтермодальних перевезень та закінчуючи роботою на регіональних маршрутах.
Таке зростання замовлень пов'язане не в останню чергу з впровадженням програми Каліфорнійської ради з повітряних ресурсів (CARB) щодо заохочення покупки вантажних автомобілів та автобусів з нульовим рівнем викидів (HVIP).
Nikola отримала право на HVIP у 2023 році, що дозволяє покупцям електричних вантажівок Nikola на водневих паливних елементах отримати доступ до заохочення у точках продажів, починаючи з 240 000 доларів та до 288 000 доларів за вантажівку. Крім того, клієнти Nikola також матимуть право на податковий кредит у розмірі 40 000 доларів США на чисті комерційні автомобілі від федерального уряду у зв'язку із ухваленням Закону про зниження інфляції.
Додатковим стимулом для клієнтів Nikola є експериментальна програма стимулювання нульового рівня викидів у Нью-Джерсі (NJ-ZIP) для автомобілів середньої та великої вантажопідйомності. Ця програма, запущена Управлінням економічного розвитку штату Нью-Джерсі, надає базовий ваучер на суму 175 000 доларів США на автомобіль класу 8 із нульовим рівнем викидів та додаткові процентні бонуси, доступні для заявників малого бізнесу та інших кваліфікаційних категорій.