Audi уникатиме поточних тенденцій преміальних брендів, залишаючись прихильним до більш компактних моделей, таких як A3, підтвердив керівник компанії, і це, ймовірно, призведе до випуску приголомшливого компактного електромобіля приблизно в 2026 році.
Німецький бренд відмовляється від своїх найменших моделей, і не планує наступників для нинішнього компакту A1 та кросовера Q2. Але в той час як конкурент Audi, Mercedes, як очікується, виключить зі своєї лінійки A-клас та B-клас до середини десятиліття, Audi планує представити автомобіль саме такого розміру на своїй майбутній платформі.
На щорічній прес-конференції Audi минулого місяця генеральний директор компанії Маркус Дюсманн підтвердив, що в рамках прагнення мати «цілком електричний автомобіль у кожному ключовому сегменті» модель розміру A3 отримала «зелене світло».
«Ми вирішили випустити додаткову електричну модель початкового рівня після Q4 e-tron», - сказав він.
В її основу ляже нова архітектура електромобілів VW Group, яка називається SSP. По суті це об'єднання набору інструментів MEB, який в даний час лежить в основі VW ID.3 і власного Audi Q4 e-tron, з компонентами PPE, які будуть представлені в більшому Audi Q6 e-tron.
SSP замінить обидві ці платформи у другій половині десятиліття, раціоналізуючи ключові компоненти, такі як акумуляторні батареї та електродвигуни, щоб забезпечити величезну економію за рахунок масштабу для VW Group та значно покращити здатність її брендів пропонувати електромобілі за нижчими цінами.
На питання Auto Express, де може лежати майбутня «точка входу в бренд», член правління Audi з технічного розвитку Олівер Хоффман сказав, що моделі розміром приблизно з A3 підлаштовуються під вимоги SSP.
«Наступне покоління платформ буде SSP, - сказав він, - у якого буде дуже широкий спектр автомобілів - від компактного розміру A3 до D-сегменту. Ми просуваємо SSP платформу, і я також бачу в майбутньому автомобілі розміру A3 на її основі. Ми бачимо майбутнє Audi у компактному преміум-класі».
Як вже відомо, SSP підтримуватиме потужність електромоторів від 85 кВт (114 к.с.), але очікується, що Audi отримає потужністю близько 200 к.с і задній привід. При цьому інженери отримають простір для впровадження повного приводу і векторизації крутного моменту на більш продуктивних варіантах моделі з маркуванням RS.
Нова повністю електрична «точка входу», ймовірно, означає відсутність наступника існуючого A3 із двигуном внутрішнього згоряння. Нинішня модель була представлена в 2020 році, і типовий семирічний термін служби закінчиться в епоху, коли Audi випускатиме лише нові електромобілі.