Індійська компанія Tata продемонструвала концептуальне крос-купе Curvv, яке через кілька років набуде серійного втілення.
Як запевняє виробник, Curvv був розроблений таким чином, щоб зберегти складний баланс між ефектним зовнішнім виглядом, динамікою та практичністю. Мабуть, тому силует автомобіля нагадує Renault Arkana. Втім, не можна заперечувати, що індійці зробили стильну машину із прихованими дверними ручками та камерами заднього виду замість дзеркал, яка виглядає відчутно спортивнішою та агресивнішою за більшість європейських конкурентів. До речі, новий фірмовий стиль компанії з нехитрою назвою Digital пошириться і на інші майбутні новинки.
Можна припустити, що під час створення інтер'єру Tata надихалася китайськими електрокарами. Усюди панує мінімалізм, фізичні кнопки практично відсутні, а весь функціонал покладено на центральний тачскрін мультимедійної системи. Перед водієм розташовується ще один планшет, який виконує роль віртуальної панелі приладів. Кермо незвичайне – на ньому теж є невелика сенсорна панель, яка дозволяє керувати деякими функціями.
Tata Curvv базується на оригінальній електричній платформі другого покоління, так званої Generation 2. Вона досі має широку уніфікацію з бензиновими та дизельними моделями, проте, на відміну від першої версії, дозволяє встановити більш ємну батарею та другий електромотор на задній осі. Цікаво, що першою на ринок вийде саме «батарейний» варіант Curvv. Його орієнтовний запас ходу лежатиме в діапазоні 400-500 кілометрів. Незабаром після цього на ринок виведуть модифікації з ДВС, від них компанія відмовлятися поки не планує. А ось у гібридні версії Tata вкладатися точно не збирається.
Нагадаємо, під завісу 2021 року Tata Motors оголосила про створення нової структури Tata Passenger Electric Mobility Limited (TPEML) . Головним завданням відділення буде розробка та впровадження у виробництво електричних автомобілів. Крім того, до обов'язків TPEML також увійде маркетинг, післяпродажне обслуговування та експлуатація земельних ділянок.