Німеччина звернулася до Європейського Союзу з проханням запропонувати правила, які дають змогу продавати автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, що працюють на паливі з нульовим викидом CO2, у Європі після 2035 року, коли має почати діяти повна заборона на машини з ДВЗ. Відповідно до історичного закону, ухваленого ЄС минулого року і що вимагає, щоб до 2035 року автовиробники досягли 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів, неможливо буде продавати нові автомобілі, що працюють на викопному паливі, в блоці з 27 країн.
Закон спрямований на прискорення переходу Європи на електромобілі для боротьби зі зміною клімату. Але Німеччина шукає місце для маневру для машин із двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на паливі, виробленому з використанням електрики, або електронного палива.
«Комісія має виступити з пропозицією про те, як можна використовувати електронне паливо або як можна організувати двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на кліматично нейтральному паливі», - заявив у понеділок державний секретар Німеччини з транспорту Міхаель Тойрер.
Виступаючи на зустрічі міністрів транспорту та енергетики ЄС у Стокгольмі, Тойрер сказав, що Німеччина переконана, що акумуляторні електромобілі є «шляхом», але хотіла б, щоб інші технології, що не містять CO2, також підтримувалися.
У законі ЄС, який встановлює крайній термін до 2035 року, йдеться про те, що Європейська комісія має внести пропозицію про те, як автомобілі, які працюють на паливі з нейтральним викидом CO2, можуть продаватися після 2035 року, якщо це відповідає кліматичним цілям.