Невдовзі після того, як Nio оголосила про співпрацю з Geely та Changan у Китаї щодо заміни акумуляторів, з'явилася інформація про те, що компанія може продати свій підрозділ з виробництва акумуляторів, щоб стати прибутковою.
Неназвані джерела, які володіють інформацією про плани, повідомили, що відокремлення підрозділу може відбутися вже наприкінці цього року та почне шукати зовнішніх інвесторів.
У компанії відмовилися коментувати це питання, але виконавчий директор Вільям Лі сказав, що фірма продовжуватиме проводити власні дослідження та розробки батарей, але тепер має намір віддати все виробництво на аутсорсинг. Зараз китайський виробник автомобілів купує свої батареї у CATL і CALB Group, але планував самостійно виробляти деякі з них.
Очікується, що після відокремлення підрозділу багато провідних інженерів Nio приєднаються до нього. Ці інженери спочатку були найняті для масового виробництва великих циліндричних елементів, подібних до елементів 4680, які використовує Tesla.
Молодий виробник авто продав 126 067 електромобілів протягом перших 10 місяців року в Китаї, але він ще далекий від отримання прибутку. Насправді компанія повідомила про збиток у третьому кварталі на рівні 637 мільйонів доларів. Розмовляючи з аналітиками під час телефонної розмови про фінансові результати компанії за третій квартал, Лі сказав, що Nio відкладе плани щодо самостійного виробництва акумуляторів, зазначивши, що це не допоможе їй підвищити прибутковість протягом наступних трьох років.