В японський чемпіонат Super GT в 2022 році повернувся спорткар Nissan Z-серії - на основі серійного купе Nissan Z побудували гоночну версію Nissan Z GT500 - а крім того, фахівці заводу адаптували дводверку для роботи автомобілем безпеки. Але ще два купе Nissan Z вийшли на старт добової гонки з довгою назвою ENEOS Super Taikyu Series 2022. Особливістю автомобілів стала їхня конструкція.
Спорткари до гонки підготували силами заводських фахівців Nissan Motor та підрозділу Nissan Motorsports & Customizing, які практично нічого не змінили у конструкції автомобілів та виставили їх на старт 24-годинного заїзду, щоб випробувати стандартні технічні рішення. А ще - щоб зібрати дані для подальшого доопрацювання серійних спорткарів.
Nissan Z зі стартовим номером 244 у кольорах команди Max Racing Team оснащений стандартним бензиновим двигуном. Це фактично дорожній автомобіль, який має мінімальні доопрацювання для участі у перегонах.
Виставлений колективом NISMO спорткар з номером 230 отримав модернізований двигун, який працює на вуглецевому нейтральному паливі (CNF). Обіцяють, що отримані під час добових заїздів дані ляжуть в основу напрацювань для створення нових гоночних машин на CNF-паливі.
Нагадаємо, базовий Nissan Z оснащується бензиновим бітурбомотором V6 об'ємом 3,0 літри, який розвиває 405 кінських сил. Двигун поєднується з 6-ступінчастою механічною коробкою або 9-ступінчастою автоматичною трансмісією.