Компанія Northvolt розробляє безкобальтову батарею, яка дозволить створювати дешевші та «чистіші» електромобілі. На жаль, у компанії кажуть, що нові натрієво-іонні батареї ще не готові для запуску в серію, , але вони працюють над цим. Водночас це свідчить про те, що з щільністю 160 Вт.год на кілограм вони ідеально підходять для зберігання відновлюваної енергії.
Для порівняння, ця щільність енергії трохи краща, ніж літій-залізо-фосфатні елементи CATL і BYD, але не досягають того, що можуть забезпечити літій-іонні батареї.
Однак справді вражає те, що батареї виготовлені з таких матеріалів, як залізо та натрій. За словами Northvolt, це також економічно ефективніше та безпечніше, ніж сполуки на основі нікелю, марганцю та кобальту, або фосфату заліза, які вже існують.
«Світ покладає великі надії на іони натрію, і я дуже радий сказати, що ми розробили технологію, яка дозволить її широке розгортання для прискорення енергетичного переходу», - сказав Пітер Карлссон, генеральний директор Northvolt.
Шведська компанія стверджує, що її натрієво-іонна батарея заснована на матеріалі під назвою Prussian White, який вона планує почати виробляти найближчим часом. Мова про сполуку, яка є дешевою у виробництві та безпечною при високих температурах, що робить її привабливою для теплих частин світу.
«Наша іонно-натрієва технологія забезпечує продуктивність, необхідну для збереження енергії з більшою тривалістю, ніж альтернативні варіанти акумуляторів, за нижчої вартості, відкриваючи таким чином нові шляхи для впровадження відновлюваної генерації електроенергії», - сказав Карлссон.