Нова MAZDA CX-30

Нова MAZDA CX-30

06 марта 2019
7
Информация размещена на правах рекламы:

Нова Mazda CX-30, що дебютує в рамках Женевського міжнародного автосалону 2019 року, є другою моделлю у лінійці нового покоління Mazda. Цей компактний кросовер втілює задоволення від керування, поєднуючи в собі унікальний та елегантний стиль «КODO – Душа Руху», а також орієнтований на людину дизайн салону за філософією Jinba Ittai.

Нова Mazda CX-30 з довжиною 4 395 мм, шириною 1 795 мм, висотою 1 530 мм та колісною базою в 2,655 мм входить до нового для компанії Mazda сегменту ринку. Займаючи своє місце між CX-3 та давно відомою й популярною CX-5, вона задовольняє побажання покупців, які прагнуть поєднання компактних, пристосованих до руху в місті розмірів першої моделі з просторістю та практичністю другої.

Нова Mazda CX-30 демонструє еволюцію дизайну КODO, яка зберігає його енергію, але тепер орієнтується на більшу зрілість стилю за допомогою елегантності та простоти мінімалістичної естетики, натхненної традиціями японського мистецтва та красою порожнього простору.

Людиноорієнтовний дизайн інтер’єру поєднує в собі простоту та зручність салону для всіх пасажирів разом з людиноорієнтовним, інтуїтивно зручним водійським місцем. Найсучасніші технології, такі як аудіосистема Mazda з вісьмома динаміками чи Bose з дванадцятьма динаміками, були ретельно поєднані з преміальними матеріалами та скрупульозним дизайном для створення в салоні атмосфери високої якості та справжньої вишуканості.

Новий компактний кросовер має нову платформу Skyactiv-Vehicle Architecture , що побудована згідно до результатів досліджень максимального комфорту під час руху. У поєднанні з інтелектуальними технологіями, такими як покращена система повного приводу i-Activ AWD, що працює спільно з Системою контролю руху автомобіля G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) для керування розподілом крутного моменту між передніми й задніми колесами, це сприяє ще яскравішим враженням від керування в дусі філософії Jinba Ittai.

І наостанок, обширний комплекс технологій активної безпеки i-Activsense нової Mazda CX-30 тепер включає в себе нову систему моніторингу стану водія (Driver Monitoring system), дозволяючи цьому компактному кросоверу надавати і водію, і пасажирам безпеку, затишок та задоволення від поїздок.

ДИЗАЙН

З початку впровадження в 2010 році, філософія дизайну «KODO – Душа Руху» була рушійною силою в підсиленні глобального розвитку бренду, а тепер компанія Mazda зробила цю філософію ще глибшою та витонченішою, піднісши автомобільний дизайн до рівня тонкого мистецтва.

Метою еволюції дизайну «КODO» стало виразити нову форму елегантності, натхненної та заглибленої в традиційну японську естетику. Концепт Mazda Vision Coupe, представлений в 2017 році, втілював мову дизайну через ретельно продуманий, мінімалістичний стиль: елегантно стримана форма кузова створювала делікатну гру світла та тіні, які перебували в постійному русі, створюючи природне, динамічне відчуття стилю.

Нова Mazda CX-30 – це друга серійна модель, що втілює цю найостаннішу еволюцію філософії дизайну «КODO». Результатом доведення кожного елементу до досконалості згідно з принципом «менше – це краще» стало створення безпрецедентно чистих, красивих поверхонь та внесення цілковито оригінальної форми автомобільного корпусу до сегменту компактних кросоверів.

Відштовхуючись від концепції дизайну «Вишуканість та сміливість», стиль екстер’єру демонструє стриману красу та міць кросовера. Всередині ретельно продуманий інтер’єр преміальної якості поєднує комфортний та цілковито зосереджений навколо водія простір з просторою та легкою атмосферою в салоні.

Кожну деталь, від вибору матеріалів до покращеного оздоблення, було ретельно продумано для створення по-справжньому вишуканого салону преміальної якості.

ДИЗАЙН ЕКСТЕР’ЄРУ

  • З концепцією дизайну «Вишуканість та сміливість», стиль нової Mazda CX-30 одночасно втілює два суперечливі елементи: спортивні лінії купе та сміливу міць кросовера.
  • Нижня панель кузова має чорне облицювання, що приваблює увагу, створюючи враження елегантних пропорцій автомобіля-купе. В той самий час це облицювання додає екстер’єру харизми та потужності, що зазвичай асоціюються з кросовером.

  • Стиль нової моделі походить від нової мови дизайну «Порив та Відступ», що є суттю одного з стилів японської каліграфії. Він поєднує в собі три ключові догми удосконаленої філософії дизайну «КODO – Душа Руху»: Yohaku – красу порожнього простору, Sori – форми з рівновагою та балансом, а також Utsuroi – гру світла й тіні.
  • Уникаючи виразних ліній у формі корпусу на користь руху поверхонь, нова Mazda CX-30 досягає стилю, якому властива водночас краса витвору мистецтва та потужне відчуття динамічності.
  • Дизайн передньої частини корпусу має вишуканий, проте сміливий характер. Фірмове крило Mazda отримало виразнішу та глибшу форму, що комбінується з безперервними, модельованими лініями переднього бампера, досягаючи виразної асоціації з рухом уперед. Розмір та візерунок трикутної решітки радіатора ретельно розроблено, щоб продемонструвати різноманіття варіацій залежно від кута огляду та гри світла.

  • Фари та задні ліхтарі водночас елегантні та функціональні, оснащені світлодіодною матрицею, яка підкреслює їхню вишукану циліндричну форму. Світлодіодні сигнали повороту мають новий виразний профіль світлової хвилі, що спочатку світить на повну потужність, а тоді розсіюється послідовною пульсацією.
  • На вибір доступні дев’ять кольорів кузова, включно з фірмовими кольорами компанії Mazda: Soul Red Crystal, Machine Grey та Polymetal Grey.

ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРУ

  • Дизайн салону нової Mazda CX-30 було спроектовано, відштовхуючись від принципів людиноорієнтовної філософії дизайну Mazda, а також традиційної японської архітектури з її застосуванням Ма, або ж порожнього простору.
  • Відповідно до загальної концепції дизайну «Вишуканість та сміливість», в інтер’єрі нової Mazda CX-30 досягнено водночас невимушеної елегантності та краси, що поєднується зі сміливістю та рішучістю, властивим образу кросовера.
  • Ретельну увагу було приділено кожній деталі, від вибору матеріалів до підвищеної якості збірки та оздоблення, з однією метою – створити в салоні атмосферу справжньої вишуканості та преміальності.
  • Конструкція кабіни симетрична й цілковито зосереджена навколо водія, а всі три індикатори на панелі інструментів та центральному дисплеї нахилені вбік місця для водія.
  • Широка центральна консоль об’єднує важіль перемикання передач, підстаканники та основний перемикач у «зоні керування» близько до водія для забезпечення зручного, ергономічного та ефективного користування.
  • Панель важеля перемикання передач була сконструйована на основі вдосконаленої версії фірмової технології «двошарового ліплення», вперше застосованої на новій Mazda3. Світло, що падає на панель глибокого димчато-сірого кольору, відкриває візерунок з металевим відливом, вирізаний у базовому шарі, таким чином ще більше підкреслюючи вишукані деталі та преміальну якість інтер’єру.
  • Нова Mazda CX-30 буде мати 2 варіанти оформлення інтер’єру: елегантний та витриманий темно-коричневий (Dark Brown) або вишуканий та сучасний темно-синій (Dark Blue).

  • Кольорове оздоблення Dark Brown доступне з чорною чи білою оббивкою з натуральної шкіри. Через отвори в чорній шкіряній оббивці проглядається елегантна коричнева підкладка. Кольорове оформлення Dark Blue постачається зі тканинною оббивкою або оббивкою зі штучної шкіри, й кожен із цих варіантів пропонується у сіро-бежевому або чорному кольорі.
  • Результатом людиноорієнтовного підходу до автомобілебудування компанії Mazda став особливо добре укомплектований та універсальний інтер’єр. Цей новий компактний кросовер має салон, який оточує усіх пасажирів затишком та комфортом навіть під час найдовших поїздок, тоді як об’єм багажника пропонує невимушену практичність та змогу перевозити великі вантажі, що задовольняють вимоги будь-якого стилю життя.
  • Зона водія отримала перевагу застосування найпередовіших знань та технологій під час роботи над розробкою місця водія та інтерфейсу «людина-машина» (HMI).

РОЗМІР

  • Новий кросовер Mazda CX-30 входить до нового сегменту ринку для компанії Mazda. Зайнявши своє місце між CX-3 та давно відомою й популярною CX-5, він задовольняє задовольнити побажання покупців, які прагнуть поєднання компактних, пристосованих до руху в місті розмірів першої моделі з просторістю та практичністю другої.
  • Хоч і досить компактна, щоб надавати неперевершену маневреність в умовах міських доріг, нова Mazda CX-30 поєднує в собі легкий доступ із універсальним, просторим салоном та великим багажником.
  • Значна відстань між передніми сидіннями надала змогу встановити широку консоль з покращеною конструкцією, а також великим центральним підлокітником.
  • Достатня відстань між висотою позиції стегон пасажирів на задніх та передніх сидіннях, а також невелика висота задніх сидінь забезпечують достатньо місця для колін та голови, дозволяючи пасажирам високого зросту сидіти позаду зі зручністю.
  • Широка відстань між сидіннями, як у поздовжньо-поперечному напрямку, так і в боковому, сприяє тому, що людям, які сидять попереду, було легше обертатися до людей, які сидять позаду. При цьому пасажири, що займають задні сидіння, можуть бачити лиця передніх пасажирів у профіль з мінімальними зусиллями. Результатом цього стає атмосфера в салоні, що сприяє спілкуванню між усіма присутніми в автомобілі.
  Mazda CX-30
Загальна довжина 4,395 мм
Загальна ширина 1,795 мм
Загальна висота 1,540 мм 
Колісна база 2,655 мм 
Передній звіс 915 мм
Задній звіс 825 мм

БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ

  • Багажне відділення має об’єм 430 л., достатній для того, щоб водночас помістити великий дитячий візочок та валізу розміром ручної поклажі. Ширина розкриття дверей багажника 1 020 мм, тоді як висота борту – лише 731 мм, що сприяє легкому завантаженню та вивантаженню важких чи об’ємних речей.
  • Опційний електропривід багажних дверей пропонує функцію відчинення та зачинення одним дотиком. Механізм та кожух його амортизатора зроблені з гуми для тихішої роботи.

ПОСАДКА В АВТОМОБІЛЬ ТА ВИХІД З НЬОГО

  • Попри кліренс кросовера, невелика висота сидінь допомагає без зусиль сісти в нову Mazda CX-30 чи вийти з неї.
  • Крім достатньої відстані між передніми та задніми сидіннями й невеликої висоти підлоги ззаду, форма подушок сидінь та центральних стійок кузова були оптимізовані, щоб полегшити рух пасажирів під час посадки в автомобіль та виходу з нього. Ці заходи дозволяють навіть кремезним пасажирам, що сидять на задніх сидіннях, виходити й сідати без зайвих зусиль.

ПОЗИЦІЯ ВОДІЯ

  • Телескопічна кермова колонка тепер пропонує загальну довжину відстані налаштування в 70 мм, що надає точного контролю позиції тіла водія. Крім цього, функція регулювання нахилу подушки переднього сидіння була додана як стандартна, щоб допомогти уникнути зазору між стегнами пасажира та подушкою (коли кут нахилу сидіння замалий) або ж непотрібного тиску на стегна (коли кут нахилу сидіння завеликий).
  • Висока, спрямована уперед позиція важеля перемикання передач і на автоматичній, і на механічній трансмісії робить перенесення руки водія з керма на важіль легшим та швидшим.
  • Розміщення основного контролера та підстаканника, а також довгий центральний підлокітник сприяють ще більшій контрольованості керування, легкості та комфорту.

ІНТЕРФЕЙС «ЛЮДИНА-МАШИНА» (HMI)

  • Активний дисплей, вимірювальні прилади та центральний дисплей були спроектовані таким чином, щоб надавати інформацію у простий, чіткий спосіб, а застосовані шрифти створюють приємний, послідовний вигляд екрана.
  • Комбінація аналогових вказівників та цифрових дисплеїв пропонує користувачу правильний рівень інформування у швидкому та легкому для сприйняття форматі, без потреби відволікатися від дороги.
  • Нова Mazda CX-30 оснащена 8,8-дюймовим центральним дисплеєм. Пропонуючи спрощене користування, для якого потрібне тільки застосування основного контролера, йому також властива інтуїтивна операційна система.
  • Система MZD Connect в новій Mazda CX-30 підтримує Apple CarPlay та Android Auto через просте USB-з’єднання до інтерфейсу «людина-машина» системи Mazda MZD Connect.

ОГЛЯДОВІСТЬ

  • Крісло водія має високе розміщення, що забезпечує широке поле зору та дозволяє водієві зосереджуватися на дорозі попереду.
  • Товщина та форма передньої стійки кузова були оптимізовані для мінімізації сліпих зон. Кожна деталь форми стійки була ретельно опрацьована з метою значного зменшення розміру сліпих зон автомобіля, надаючи водієві повсякчасний огляд пішоходів чи потенційних перешкод на шляху, при цьому утримуючи природне положення тіла під час керування.
  • Вузька задня стійка кузова надає оптимальну оглядовість через заднє бокове вікно, завдяки чому інші автомобілі чи об’єкти позаду під час зміни смуги руху чи заїзд на паркінг чітко видно.

АУДІОСИСТЕМА

  • Компанія Mazda провела власні дослідження того, як звуки передаються по салону автомобіля. Це допомогло розмістити басові динаміки у кутах, де краще відтворюється низькочастотний звук, результатом чого стало гучніше відтворення нижчого регістру.
  • Динаміки середньої та високої частоти були розміщені зліва та справа та верхніх секціях облицювання дверей, де звук із них розповсюджується безпосередньо в напрямку вух пасажира, не змішуючись із іншими відбитими звуками. Це дозволяє точніше й природніше визначати джерело звуку, таким чином поглиблюючи і його глибину, і чіткість.
  • Стандартна аудіосистема складається з конфігурації спрямованих на три сторони восьми динаміків із низькочастотними динаміками, встановленими з боків торпедо, 2,5-сантиметровими динаміками верхніх частот на лівих та правих підвіконних балках, а також 8-сантиметровими динаміками середньої частоти на верхній секції передньої та задньої облямівки дверей.
  • Аудіосистема Bose з дванадцятьма динаміками має додатковий 8-сантиментровий центральний спікер, пару задніх гучномовців-сателітів та сабвуфер. Ця система була спеціально налаштована для забезпечення потужнішого басу та яскравішої якості звучання, очікуваного від бренду Bose.

ДИНАМІКА

Основа філософії Jinba Ittai – відчуття того, що автомобіль та водій – одне ціле. І в новій Mazda CX-30 цей принцип Jinba Ittai був поглиблений ще більше для забезпечення навіть яскравішого та невимушенішого задоволення від керування без зайвих зусиль.

Щоб цього досягнути, Mazda впровадила нову архітектуру Skyactiv-Vehicle Architecture, нове покоління людиноорієнтовної технології, яка застосовує властиву людському тілу природну здатність зберігати рівновагу, тим самим надаючи водієві та пасажирам більше комфорту під час руху.

Найсучасніша лінійка двигунів Skyactiv поєднує в собі неперевершену динаміку з покращеною паливною ефективністю та економічністю, тоді як точно налаштований контроль, здійснюваний системами i-Activ AWD та GVC Plus забезпечує ще приємніше та комфортніше керування.

Крім цього, рівень тиші в салоні був підвищений завдяки ретельно розробленій системі захисту від вібрацій та шуму на основі результатів доскональних досліджень органолептичних характеристик людського тіла.

СИЛОВІ АГРЕГАТИ

  • До лінійки силових агрегатів нової Mazda CX-30 входять найсучасніші версії дизельних та бензинових двигунів Skyactiv Euro 6d-TEMP, спроектованих із революційною технологією компанії під назвою «Кероване свічками запалювання від стиснення» (SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition). SPCCI застосовує унікальний метод запалювання для поєднання вражаючої динаміки бензинового двигуна з потужністю дизеля.

ПОВНИЙ ПРИВІД I-ACTIV ALL-WHEEL-DRIVE (AWD)

  • Удосконалений повний привід Mazda під назвою i-Activ AWD додає функцію виявлення «чотириколісного вертикального навантаження» і працює спільно з системою GVC Plus для контролю розподілу крутного моменту між передніми та задніми колесами, покращуючи зчеплення коліс із дорогою незалежно від ситуації під час руху. Це також знижує загальну втрату механічної енергії та сприяє економії палива.
  • За допомогою нещодавно розробленої системи контролю та нових технологій для зниження тертя, i-Activ AWD забезпечує стабільний рух у будь-якій ситуації та економію палива за реальних умов руху, дуже близьку до витрат палива автомобілями з переднім приводом.
  • Для покращення економіі палива за реальних умов руху, в цій новій системі застосовано гумовий амортизатор всередині агрегату потужності, що значною мірою знижує коливання крутного моменту на вхідному валу, переданому на задній привід.
  • Згідно з новим дизайном заднього диференціала, олива зберігається у верхній частині й постачає саме потрібну її кількість там і в той момент, коли в цьому є потреба.
  • Нові налаштування призводять до невеликої різниці в уповільненні між механізмом відбору потужності та заднім диференціалом. Це не тільки підтримує однакову швидкість розподілу крутного моменту, а й також підвищує точність роботи блоку контролю повного приводу, що супроводжується значним зниженням загальної втрати механічної енергії.
  • Незалежно від стану дорожнього покриття, i-Activ AWD повсякчас надає додаткове зчеплення з дорогою, сприяючи плавному прискоренню, гальмуванню чи входженню в повороти. Баланс у зчепленні з поверхнею дороги задніх і передніх шин постійно контролюється для забезпечення плавного, стабільного водіння.
  • Крім цього, передова система повного приводу від Mazda i-Activ AWD працює спільно з системою GVC Plus для здійснення контролю над розподілом крутного моменту між передніми та задніми колесами відповідно до дій водія, а також над зчепленням усіх коліс із дорогою, щоб забезпечити відповідну реакцію автомобіля й надати водію ще більше контролю незалежно від ситуації на дорозі.

СИСТЕМА G-VECTORING CONTROL PLUS (GVC PLUS)

  • Беручи за основу плавну й ефективну поведінку автомобіля, яку забезпечує система GVC, GVC Plus додає безпосередній контроль над крутним моментом за допомогою гальм.
  • Під час входження автомобіля в поворот система GVC Plus злегка застосовує гальмівну силу до зовнішніх коліс, коли кермо повертається в центральну позицію. Це надає час для відновлення прямолінійного руху автомобіля й сприяє кращій його стійкості.
  • Все це надає автомобілю змогу краще реагувати на маневри з аварійного уникнення зіткнень та пропонує керованість, яка надає впевненість та душевну рівновагу за різних ситуацій на дорозі, включно зі зміною смуги руху на швидкісних шосе та їздою по слизьких дорогах.

НОВА ПЛАТФОРМА З АРХІТЕКТУРОЮ SKYACTIV-VEHICLE ARCHITECTURE

  • Структура сидінь спроектована таким чином, щоб підтримувати природній S-подібний вигин хребта. Подушки сидінь та нижня частина спинки підтримують стегна та поперек, допомагаючи утримувати таз у вертикальній позиції. При цьому верхня частина спинки сидіння підтримує центр ваги грудної клітки. Така структура сидіння надає водієві змогу утримувати однакове положення голови природнім чином, змінюючи позицію таза та хребта, щоб підтримувати рівновагу без будь-якого свідомого зусилля.
  • У конструкції корпусу реалізований поглиблений концепт рівного каркасу й безперервної кільцевої структури від компанії Mazda. Нові з’єднання від передньої його частини до задньої доповнюють існуючі вертикальні та горизонтальні з’єднання корпусу попередньої конструкції, формуючи різноспрямовані кільцеві структури. Це підвищує його міцність, при цьому знижуючи затримку в передаванні енергії, що допомагає максимізувати роботу амортизаторів та шин. Шляхом концентрації отримання енергії від поверхні в спеціально вибраних місцях та застосування амортизувальної структури, що допомагає її увібрати, вібрацію, яка спричиняє шум, було знижено без підвищення загальної ваги автомобіля.
  • Система підвіски – підвіска МакФерсона спереду та торсіонна балка ззаду – була оновлена, спираючись на концепцію поступового згладжування передачі сил на підресорну масу. Нова сферична форма, застосована до внутрішньої структури сайлентблоків у поєднанні з новою геометрією підвіски реалізовує передавання енергії без затримок, а також лінійний рух.

НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ ЗАХИСТ ВІД ШУМУ ТА ВІБРАЦІЙ

  • В результаті досліджень властивостей людського організму, проведених компанією Mazda, покращення технологій захисту від шуму та вібрацій було зосереджене на трьох характеристиках звуку, які безпосередньо впливають на пасажирів автомобіля: гучність, зміни в його частоті та тоні, що відбуваються з часом, та джерелах звуку.
  • Обмеження генерування шуму та зниження його гучності, а також контроль над його змінами та спрямуванням звуків мало на меті не просто створення «тихішого» салону, а досягнення «високоякісної тиші», яка задовольнить усіх присутніх в автомобілі.
  • Для покращення властивостей базової ізоляції, яка є найважливішою для зниження шуму й вібрацій, на новій Mazda CX-30 застосовано «двостінкову» структуру з простором між корпусом та килимовим настилом. Підхід до настилу та панелей корпусу як до двох окремих стін з наступним проектуванням їх таким чином, щоб їхні характеристики збігалися з характеристиками волокон килимового покриття покращує звукоізоляцію, при цьому не підвищуючи загальної ваги. Кількість отворів у килимовому покритті також було знижено там, де це можливо, і це значно покращило звукоізоляцію.
  • Заходи з усунення шуму від контакту шин із дорожнім покриттям були спрямовані на мінімізацію шуму та вібрації, а також на контролюванні шуму, який з’являється через зміни в поверхні дороги й досягає пасажирів лінійно.
  • Звукопоглинаючі матеріали, додані до обшивки стелі в салоні та підлогових килимків, ефективно приглушують високочастотний шум, тоді як шини з оптимізованим вертикальним прогинанням та підвищеною жорсткістю на можливих точках входу допомагають блокувати передавання небажаної вібрації в кабіну. Передавання дозволених звуків та вібрацій, що відбувається без затримки, допомагає створити в салоні атмосферу спокою та затишку.

БЕЗПЕКА

Філософія проактивної безпеки Mazda спрямовує усі дослідження та проектно-конструкторські роботи компанії в бік підвищення безпеки, здійснюючи еволюцію кожного аспекту від базових технологій безпеки, що включають позицію тіла водія під час керування автомобілем, до засобів пасивної безпеки та передових технологій активної безпеки i-Activsense.

Нова Mazda CX-30 оснащена численними технологіями безпеки, що з’явилися в результаті проведення цих досліджень.

Активні засоби безпеки i-Activsense тепер включають Систему моніторингу стану водія (Driver Monitoring system), що спостерігає за фізичним станом водія, тоді як ще досконаліші технології допомагають уникати зіткнень за допомогою застосування контролю над гальмуванням, сприяючи покращенню здатності всестороннього виявлення перешкод, яку прагне розвинути на своїх автомобілях компанія Mazda.

Робота над засобами пасивної безпеки була зосереджена на вивченні властивостей людського тіла та деталей зіткнень, що вже мали місце, що значно посприяло покращенню захисту або пом’якшенню травмування пішоходів.

В результаті цих зусиль нова Mazda CX-30 має ще досконалішу здатність надавати усім присутнім в автомобілі захист, безпеку та задоволення від руху, допомагаючи наблизитися до мрії про цілковиту відсутність аварій на дорогах.

АКТИВНА БЕЗПЕКА: I-ACTIVSENSE

  • В новій Mazda CX-30 встановлено Систему моніторингу стану водія (Driver Monitoring system). Ця система застосовує інфрачервону камеру та інфрачервоний світлодіод, щоб слідкувати за станом водія під час руху шляхом моніторингу того, наскільки його очі розплющені, скільки разів він моргає, а також кут нахилу рота та голови для визначення рівня сонливості та втоми. Вона також слідкує за ракурсом водія та рухами його очей, щоб визначити, коли він втрачає пильність. Якщо система оцінює ситуацію як небезпечну, вона надає звуковий сигнал, щоб повідомити про це водія, а також діє спільно з гальмівною системою Smart Brake Support (SBS), щоб скоротити час, потрібний на спрацювання попереджувального сигналу.
  • Система сповіщення про машини, що рухаються у поперечному напрямку спереду автомобіля (Front Cross Traffic Alert (FCTA) тепер встановлюється на новій Mazda CX30. Під час рушання система застосовує радар із переднього боку, щоб виявити інші автомобілі, що наближаються зі сліпих зон, та застерегти водія. Це допомагає уникнути типової причини зіткнень, коли автомобілі виїжджають на перехрестя з частковим оглядом.
  • Також доступна Система підтримки під час руху у потоці (Cruising and Traffic Support (CTS). CTS допомагає зниженню рівня втоми водія, допомагаючи з маніпуляціями акселератором, педаллю гальма та кермуванням під час перебування на завантаженій транспортом дорозі. Вона також сприяє безпечнішому, спокійнішому та комфортнішому водінню за умов, що вимагають постійної роботи додаткових функцій.

ПАСИВНА БЕЗПЕКА

    • Нова Mazda CX-30 пропонує новий кузов, що на 30% складається з надміцної сталі, яка має межу міцності 980 МПа або більше. До таких зон входить балка по периметру, центральна стійка, що поєднує в собі високу міцність із низькою вагою, задні бокові рами, які деформуються, складаючись, наче акордеон, таким чином створюючи міцний корпус автомобіля, здатний витримувати удар, та структуру рами, що ефективно вбирає в себе його енергію.
    • Тепер в новій Mazda CX-30 подушка безпеки для колін водія встановлюється як стандартне обладнання. Стримуючи рух тіла водія уперед у разі зіткнення, ця нова подушка безпеки допомагає мінімізувати травми, які можуть зазнати коліна, груди та живіт водія.
    • Капот тепер має нову внутрішню структуру, що вбирає енергію удару, на випадок зіткнення з пішоходом та пом’якшення для нього сили, з якою його голова стикається із поверхнею капота.
    • Передній бампер спроектовано так, що в разі зіткнення із пішоходом та нанесення удару по його ногах, він пом’якшує травмування колін та зв’язок, які стаються в результаті згинання й скручування.

Первый тест-драйв Mazda CX-30 2019:

Характеристики (специфікація для Європейського ринку)

Тип Кузова П’ятидверний
Кількість місць 5
Загальна довжина х ширина х висота 4,395 мм x 1,795 мм x 1,540 мм
Колісна база 2,655 мм
Трансмісія 6-тиступінчата автоматична

6-ти ступінчата механічна

Передня підвіска MaкФерсон
Задня підвіска Торсіонна балка
Тип кермування Рейкове
Гальма (передні/задні) Вентильовані диски/цільні диски
Шини 215/65R16

215/55R18

Источник: Mazda

Обсуждение новости

Вход | Регистрация

gman.ua  

Виробникам цієї мазди треба не зупинятись на досягнутому і зробити авто повністю пластмасовим.

+5-6ОТВЕТИТЬ  
u72  

Клиренс?

+4ОТВЕТИТЬ  
Maximiliano7  

u72, в пределах современных тенденций ~140мм

+2-1ОТВЕТИТЬ  
u72  

Maximiliano7,

ОТВЕТИТЬ  
greyuac2  

цены бы скорее объявили

+2ОТВЕТИТЬ  
Kasoy  

Чет таки не понятно, это переименованная сх-4 или все же что то новое слепили? Так то сх-4 на кроссовер не тянет совсем. Слегка укрупненный хетсчбэк.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Таке якесь фе. Нова філософія Мазди надуй блоху, а їхати хрін буде)))

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация