Лише через тиждень після того, як Nio уклав партнерство з Changan аби дати доступ до своєї технології та мережі заміни батарей, компанія уклала новий договір з Geely щодо подальшого розвитку станцій заміни батарей.
Обидві компанії будуть партнерами у спільній розробці двох стандартів заміни акумуляторів для легкових та комерційних електромобілів, а також у створенні електромобілів, які сумісні з системами заміни акумуляторів. Крім того, Nio та Geely створять уніфіковану операцію заміни акумуляторів, ефективний механізм управління ресурсами акумуляторів, і розширять масштаб заміни акумуляторів, відкривши його для більшої кількості власників електромобілів.
«NIO та Geely поділяють глибоке розуміння принципу заміни акумуляторів і присвятили себе інвестиціям у технологію заміни акумуляторів для приватних авто і комерційних машин, маючи багатий досвід у сфері обслуговування та операцій із заміною», - заявив голова правління та виконавчий директор Nio Вільям Лі.
На відміну від Changan, який наразі не має мережі заміни акумуляторів, Geely також поділиться власним досвідом. Компанія вже має 300 діючих станцій заміни акумуляторів, і хоча це менше, ніж 2100 постів у Nio, Geely раніше зобов'язалася створити 5000 станцій заміни для електромобілів у всьому світі до 2025 року. Компанія продовжить розбудовувати власну мережу, одночасно співпрацюючи з Nio.
«Як один із найбільш інноваційних методів підзарядки електромобілів, майбутній розвиток технології заміни акумуляторів потребує спільних зусиль усіх сторін галузі для її просування», - додав засновник і голова Geely Ерік Лі.