Porsche приєднується до таких компаній як GM, Honda, Renault і Polestar, використовуючи в автомобілях вбудовану технологію Google. Такі мультимедіа з'являться у нових моделях марки вже з 2025 року.
Це нововведення забезпечить водіям легкий доступ до Google Assistant, Google Maps, Google Play Store, а також додатків Amazon Music, Spotify та iHeart Radio.
У компанії не стали вдаватися у подробиці, але заявили, що збережуть звичний інтерфейс системи Porsche Communication Management, щоб не було складностей адаптації у водіїв. Частину команд перекладуть на голосових помічників.
Porsche запевняють, що співпраця з Google дозволить зробити автомобілі більш досконалими, щоб вони відповідали абсолютно будь-яким потребам власників. У майбутньому «екосистеми різних марок, актуальні для клієнтів, будуть інтегровані безпосередньо в автомобіль через стандартизовані інтерфейси та платформи», впевнені в Google. Тому йдуть на співпрацю із автовиробниками.