Концепт спортивного електричного кросовера IONIQ 7 Hyundai показала у листопаді 2021 року на автосалоні у Лос-Анджелесі. Його відмінною особливістю був просторий салон-вітальня, який обіцяв пасажирам «більше свободи, ніж будь-коли».
Концепт був оснащений дисплеєм Vision Roof Display з панорамним OLED-екраном, який підлаштовався під вподобання пасажирів та навіть міні-холодильником.
Побудований на платформі Hyundai E-GMP, IONIQ 7 пропонував найкращу у своєму класі відстань між осями - 3,2 метри. Кузов шоу-кара відрізнявся не характерними для кросоверів аеродинамічними формами з низькою передньою кромкою капоту та обтічним дахом.
Офіційно представити IONIQ 7 південнокорейська марка обіцяє лише наступного року, але нещодавно в The Korean Car Blog опублікували відео за участю прототипу кросовера. Майже повністю закритий камуфляжем автомобіль помітили на підземному паркінгу.
Одна з перших помітних особливостей - тонкі світлодіодні фари та вертикальні блоки з двома світловими смугами під ними. Активна решітка радіатора з центральним датчиком автоматично відкривається при нагріванні. Задні ліхтарі у вигляді суцільної лінії, як і у концепту.
Варто відзначити, що габаритами IONIQ 7 порівняти з рядом KIA EV9 і навіть трохи більше. Особливо масивною здається передня частина кузова, але за рахунок нахиленої назад передньої стійки - не така квадратна. На кадрах ззаду добре видно, що кросовер Hyundai довший та вищий за KIA EV9. При цьому у автомобілів одного розміру колісні диски та ідентична конструкція підвіски й кузова.
Салон - трирядний та практично ідентичний IONIQ 5 й IONIQ 6. Зокрема, однаково оформлені ручки, панель приладів та навігація, але цифровий кластер унікальний.
За попередньою інформацією, Hyundai IONIQ 7 отримає великий акумулятор, здатний забезпечити близько 640 км без підзарядки. Встановити такий блок дозволить розширена колісна база, яка нагадаємо у майбутнього серійного електрокросовера досягає 3,2 метра.