Компанія Buick одночасно випускає та продає в Китаї відразу три покоління мінівенів GL8. У гамі є моделі GL8 Legacy зразка 2010 (друге покоління), GL8 ES зразка 2016 (третє покоління) та GL8 Century зразка 2022 року (четверте покоління). Вони ретельно розведені за ціновими нішами, і найсучасніша (вона ж найдорожча) модель Century має найменший попит: 20 тисяч машин минулого року, тоді як мінівени Legacy і ES знайшли в сумі 111 тисяч покупців.
Тому відмовлятися від цієї «троїстої спілки» Buick поки не планує - і продовжує модернізацію старих моделей. Зараз у Китаї представлено оновлений Buick GL8 ES.
Насправді цей масштабний рестайлінг був проведений ще навесні, адже саме тоді дебютував гібрид Buick GL8 PHEV, зроблений на базі мінівена третього покоління. У продажу такі машини з'явилися кілька місяців тому. Тепер всі обновки гібрида дісталися і звичайному бензиновому однооб'ємнику Buick GL8 ES. І тепер саме третє покоління GL8 стало наймоднішим і найпросунутішим у гамі, адже гібридна версія поки є тільки у нього.
Інтер'єр абсолютно новий. Він зроблений у стилі найсвіжішої моделі GL8 Century, але з доповненнями: наприклад, дефлектори вентиляції замасковані, а налаштовувати напрямок потоків потрібно через екран. Він тут один - діагоналлю 30 дюймів та з роздільною здатністю 6K: ліва частина віддана приладам, а права - медіасистемі.
На правах середньої моделі в гамі Buick GL8 ES пропонується тільки в семимісному виконанні, хоча для гібрида зроблено виняток: у нього є топ-версія Avenir із шестимісним салоном.
Бензиновий Buick GL8 ES зберіг колишню техніку. Це дволітровий турбомотор серії Ecotec (237 к.с., 350 Нм) з 48-вольтовим стартер-генератором та дев'ятиступінчастим «автоматом». Мінівен може розігнатися до 100 км/год за 9,6 с.
На гібриді Buick GL8 PHEV дебютувала нова силова установка, яка може працювати в послідовному і паралельному режимах. Вона включає бензинову турбочетвірку 1.5 (180 к.с., 250 Нм), двоступінчасту трансмісію та тяговий електромотор (218 к.с., 330 Нм). В основному мінівен пересувається на електротязі, але на високій швидкості ДВЗ може підключатися до коліс. Пікова віддача системи - 397 к.с. та 580 Нм. Тяговий батареї ємністю 24,4 кВт-год має вистачити на 138 км пробігу в електричному режимі, а з урахуванням повного бака бензину дальність ходу досягає 1370 км.
Оновлений Buick GL8 ES у Китаї коштує від 37 до 51 тисяча доларів. Гібрид помітно дорожчий: від 50 до 58 тисяч доларів.