За підсумками листопада покупців знайшли 4,2 тисячі однооб'ємників: це найкращий результат з моменту дебюту моделі. Оновлений Zeekr 009 став найбільш продаваним електрокаром у сегменті понад 400 тисяч юанів (55 тисяч доларів) і найбільш продаваним преміум-мінівеном. «Дев'ятка» доступна з електричними силовими установками, заднім або повним приводом, чотирма, шістьма або сімома місцями.
Після рестайлінгу продажі Zeekr 009 злетіли: дореформений мінівен за півроку розійшовся тиражем 2907 штук, а з оновленою моделлю за п'ять місяців реалізували 16 115 одиниць! Експерти вважають, що клієнти звернули увагу на спрощену задньопривідну семимісну версію: ціна знизилася на 12%, а оснащення покращилося.
Наразі базовий задньопривідний Zeekr 009 коштує 439 тисяч юанів (60,4 тисячі доларів), шестимісна топ-версія потягне на 469 тисяч юанів (64,5 тисячі доларів), а на вершині гами перебуває ультрарозкішний чотиримісний варіант за 789 тисяч юанів (108,5 тисячі доларів). Топовий Zeekr 009 навіть у США назвали «Роллс-Ройсом серед мінівенів».
У сегменті MPV бестселером Zeekr має стати більш компактний і доступний мінівен Mix. Він доступний до замовлення з жовтня, і поки рано підбивати підсумки продажів. Заради субординації у Zeekr Mix немає повного приводу і деяких «преміальних» функцій.